Autorius Tema: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams  (Skaityta 14900 kartus)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2010-08-19 16:18 »
Tai dabar jau apsukau masina priekiu i isvaziavima, kad butu patogiau dirbti. Pasikisau ozius, nusimeciau ismetimo kolektoriu ir tuoj lisiu po truputi varikli ant domkrato paremt :)
Del varztu - kol kas viso isrinkimo proceso metu nutruko tik du varztai - vienas kur salone laiko rankinio svirti, o kitas kablio kronsteino. Siaip dauguma varztu sukasi pakankamai lengvai, be jokiu WD :) Tikiuosi taip bus ir toliau :)
Stabdziu zarneles siaip sau - TA nepraeitu, bet stabdziai veike ir bandymo metu gintarinis sekmingai ju pagalba suko vietoje ratus :)

To Audrius: nieko nesildziau :) Uzteko dielio rusisko atsuktuvo :) Tiesa, butu visai kitaip, jeigu nesiruosciau masinos dazyt...

Stai kaip siuo metu atrodo masinos interjeras :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Audrius

Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2010-08-19 16:47 »
Na ką, sėkmės darbuose!
Alfa Romeo 155 V6 3.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2010-08-23 10:43 »
Chebra, o kaip kuo lengviau atjungt kardana nuo variklio be duobes? Nes atsukt tuos varztus per smagracio apsaugos skyle yra hemorojus... Gal turint duobe ar keltuva butu paprasciau, bet yra kaip yra. Gal kas esat tai dare panasiomis salygomis ir galit pasidalinti mintimis ;)
Dekuj :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2010-08-23 11:13 »
berods kitaip ir neatjungsi
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2010-08-23 12:01 »
Chebra, o kaip kuo lengviau atjungt kardana nuo variklio be duobes? Nes atsukt tuos varztus per smagracio apsaugos skyle yra hemorojus... Gal turint duobe ar keltuva butu paprasciau, bet yra kaip yra. Gal kas esat tai dare panasiomis salygomis ir galit pasidalinti mintimis ;)
Dekuj :)
del kardano isemimo ir kt. konsultaciju paskambink 865312448 valentas
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs grease

Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2010-08-23 13:20 »
priekyje kardanas turi toki tvirtinima 'ant slicu' (nezinau kaip kitaip pavadint, zr. nuotrauka).

atpalaidavus kardano gala nuo greiciu dezes ir atleidus tuos slicus uzspaudzianti varzta, kardanas turetu issitraukti is tu slicu, o priekine guma likti prie smagracio.

bet jei tie slicai nebuvo judinti ilga laika, esu beveik 100% isitikines, kaip taip nepavyks, nes jie bus uzkepe.

tad belieka sunkusis budas.

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2010-08-23 13:37 »
O, dekuj :) Reikes pamegint :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2010-08-23 23:43 »
To grease, nezinau kuri cia puse, bent jau mano 75 tokiu dalyku nebuvo.

To Artiz: kardana nuiminejau tris kartus, atsuku pirma nuo dezes 3 varztus, nusuku pakabinama guoli, aisku pries tai nuimti duslintuva reikia, tada atsuku nuo priekio tris kardano varztus, vidurio nelieciau, su "mantiruote" atkabinu kardana nuo dezes ir tada lengvai nutraukiu ir nuo priekio, gali aisku nuimineti per puse viska  ;)

Neprisijungęs grease

Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2010-08-24 00:08 »
vanagiux, cia priekyje. siaip keista, kad nebuvo. negirdejau dar apie toki varianta, kad nebutu..

o tavo kardano atkabinimas nuo greiciu dezes 'su mantiruote' - taip suprantu, kad neatleidi skersinio balkio, prie kurio greiciu dezes tvirtinimai ir 'dedion' trikakampio centrinis tvirtinimas? jeigu atleidi - jokios montiruotes nereikia - viskas kuo lengviausiai issiima rankomis, naudojant visai nedaug jegos.
jeigu skersinio balkio neatleidi ir zaidi su montiruote - yra nemaza rizika lengvai palankstyti kardana, nes jis padarytas taip, kad atlaikytu didelius sukimosi kruvius, bet ne lauzimo zemyn ar i sona.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2010-08-24 00:16 »
Va radau nuotrauka savo buvusios alfos kardano priekines dalies kuri kisasi i motora. Siaip, tai kiek nuiminejau tai ten  nebuvo didelio lauzimo, uzkisi svelniai trukteli ir issokdavo, po to taip pat vel idedavom.  :)