Autorius Tema: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams  (Skaityta 14898 kartus)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Įrašytas: 2010-08-19 13:45 »
Sveiki ;)
Ruosiant savo 75 kebulo darbams iskilo keli klausimeliai:
1) Kaip nuimti sparnelius nuo galiniu stoikiu (foto pridedama)?
2) Ar yra koks budas nuimti pavaru deze, paliekant stadzius veikiancius? Ar vis tik reikes juos atjungti?
Aciu ;)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs grease

Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2010-08-19 14:07 »
1. turiu manualus, galesiu vakare paieskot;
2. teoriskai imanoma stabdziu suportus nusukt nuo greiciu dezes ir palikt 'kabot' and slangeles ir tada nuimt greiciu deze. bet praktiskai, manau, neverta - bus greiciau ir paprasciau isimt deze kartu su suportais. be to, jei greiciu deze nuimineji tam, kad galetum atlikt kebulo darbo virs jos, tai palikinet stabdziu suportus butu nelogiska, nes jie tik maisysis.

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2010-08-19 14:11 »
Del sparneliu - ziurejau manuale, parasyta kad reikia tiesiog nulupt. Pradejau lupt, bet kazkaip labai jau prikibe. Galvoju gal kas yra tai dare ir zino, gal kur ka uzkist, kad nenulaust...
Del stabdziu - as pats nevirinsiu kebulo, todel man reikes masina nubuksiruot ant ratu :) Todel ir reikalingi tie stabdziai :( Siaip virint virs dezes nieko nereikia (bent jau is salono puses viskas grazu, bet va kai dengs su antikorozine medziaga, speju deze tikrai trugdys...
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs grease

Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2010-08-19 14:33 »
nubuksyravimui uzteks ir priekiniu stabdziu. nuemes deze neturesi kur pritvirtinti suportu, tai jie bet kokiu atveju nestabdys. o jei juos atjungsi, tai teks uzglusinti neprastai, jei teks stabdyt.
manau paprasciau ir tvarkingiau butu viska tvarkingai isrinkti ir nuvezti masina ant traliuko.

Neprisijungęs Audrius

Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2010-08-19 14:56 »
Del sparneliu - ziurejau manuale, parasyta kad reikia tiesiog nulupt. Pradejau lupt, bet kazkaip labai jau prikibe. Galvoju gal kas yra tai dare ir zino, gal kur ka uzkist, kad nenulaust...

Na manuale rašo, kad reikia pašildyt ??. Matos, kad yra trys šponkės, o ar jas pašildžius lengviau atsikabins? :)

Nesi salono prasiardęs? Gal iš vidaus matysis tvirtinimas?
« Paskutinį kartą keitė: 2010-08-19 15:02 sukūrė Audrius »
Alfa Romeo 155 V6 3.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2010-08-19 15:14 »
Salonas jau beveik pilnai isrinktas (liko tik priekine panele) :)
Is salono matesi tik vienas tvirtinimas (is 4). Menkai jis kuo padejo. Viskas aisku, kodel italas siulo pasildyt - mat kliju tikrai nepagailejo (kaip beje ir ant juodu dekoratyviniu kebulo juostu) :)
Dabar vargstu su duslintuvu. Nelabai isivaizduoju, kaip be duobes atsukt varztus jungiancius ji su ismetimo kolektorium...
Speju bus lengviau iskelt varikli ir tik po to atsukt tuos varztus...
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs grease

Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2010-08-19 15:50 »
manau butu tikrai paprasciau su domkratu pasikelt po viena puse masinos ir atsukt kartu ir kolektoriu nuo kelniu ir variklio pagalves abiejose pusese. priejimas is virsaus prie pagalviu apatiniu varztu yra, sakykim, siaurokas ir nelabai patogus - reikia turet labai jau plonas plastakas ir ilgus pirstus.

Neprisijungęs padanga

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 156
  • Karma: +2/-13
  • boxer jega,taip pasake cepajavas
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2010-08-19 16:05 »
kazin ar pavyks atsukt grusaka nenutraukus varztu ,nors jai neperseniausiai buvo suktas eis ,o siaip kokia para palaikyt supursku WD ar kitu marmalu varztus
ar 33 1.5, ar 33 1.3, ar 33 1.7buvo,o dabar146 agf552ir 145 rossoir gaz69

Neprisijungęs padanga

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 156
  • Karma: +2/-13
  • boxer jega,taip pasake cepajavas
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2010-08-19 16:07 »
kaip stabdziu vamzdeliu bukle jai nekokia tai glusink tuos galinius stabdzius ir nesuk galvos
ar 33 1.5, ar 33 1.3, ar 33 1.7buvo,o dabar146 agf552ir 145 rossoir gaz69

Neprisijungęs Audrius

Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2010-08-19 16:08 »
Pats šildei nuimant "sparnelius"? :)

Anot manualo, yra priekyje per centrą dar vienas taškas domkratui.

Alfa Romeo 155 V6 3.0