Darbai juda, laikas pradėt galvot apie variklį.
Esamasis 1,6 savaime aisku, kad prašosi karburatorių perrinkimo, tai gėlytės, bet panašų, kad jame ir daugiau sliekų: 3 cilindruose praktiškai nėra kompresijos. Nežinau ar norių labai daug jį krapštyt, kaip ne kaip, didelės išliekamosios vertės jis neturi.
Žinau, kur guli pilnas AR 75 2,0 TS, kuriam reikia tik aptarnavimo. Nežinau tik ar dėtis jį. Panašų, kad daug perdarymų nereiks. Techninė Alfettos pusė pas mane jau gaunasi švelniai modifikuota, pagrindinis mano kriterijus yra galimybė lengvai modifikuotas dalis pakeisti originaliomis. Ar yra žinančių, kiek stipriai skiriasi AR 75 2,0 TS, nuo 2,0 nord? Kiek atsiras papildomų komponentų, ypač elektroninėje dalyje?
P.S. nebeturiu savo zenderio ratų. gal pas ką voliojasi kokie 15"-16" klasikiniai 5x98?