Autorius Tema: 2.4JTD 100kW --> 129kW  (Skaityta 23525 kartus)

dasa

  • Svečias
2.4JTD 100kW --> 129kW
« Įrašytas: 2010-04-27 09:09 »
Sveiki žinovai,
kadangi išdurninot mane su priekio keitimu į naujesnį, tai naują galos skausmą susigalvojau: gal kam teko domėtis kaip su galimybėmis 100kW dyzeliuka pakeisti į naujesnį 129 kW? ar daug ten reikalų? turiu vieną pažįstamą , kuris savo bmw variklius kaitaliojo, tai man dabar užniežtėjo savo AR kažką panašaus padaryt, nenoriu čipinti, nes kiek teko susidurti visi po kurio laiko susidurdavo su problemom. Kiek ta mano mintis variklio keitimo reali, kas keičiasi papildomai, kiek Lietuvos banko bilietų gali tekti palikti jei toks variantas apskritai įmanomas proto ribose?

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4JTD 100kW --> 129kW
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2010-04-27 09:33 »
o koks tavo biudžetas?
jei iš sportinio intereso tai darai, tada valio.
bet jei tik dėl galios, tada rinkis chipavimą. chipavimą todėl, kad turėdamas didelį biudžetą tu galėtum išspręsti atsiradusias problemas (jei tokios bus). tai gali būti pvz kuro sistemos plovimas, kuro slėgio reguliatoriaus keitimas. gal dar siurblio. gal dar kokį nors elementą pakeitus, tikrai nebūtų bėdų po chipavimo.
su šitais modais tilptum į savo biudžetą ir turėtum norimą galią.
nes kiek įsivaizduoju 129 kw variklį nėra lengva rasti. jei rasi, jo kaina startuos nuo 3500 lt. tad reiks tau kompą keist, sankabą, greičių dėžę ir krūvą kitų smulkmenų. tad ar verta vien tik tam, kad išvengti potencialių problemų po 100 kw variklio chipavimo, pradėti dar didesnį darbą?
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

dasa

  • Svečias
Ats: 2.4JTD 100kW --> 129kW
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2010-04-27 09:38 »
na iš ekonominių sumetimų to niekas ir nedaro. Vis dėl to nenoriu rištis prie čipavimo, nes pas keletą kolegų po to tai kardanas, tai babina, tai b***s atsikabino.  ;D

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4JTD 100kW --> 129kW
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2010-04-27 09:46 »
sėkmės darbuose
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs jeeghad

Ats: 2.4JTD 100kW --> 129kW
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2010-04-27 11:01 »
padidinus galia (variklio keitimo i galingesni, turbinos galingesnes idejimo ar tiesiog chipavimo budu), atsiras paprasta problema:
tam tikru mazgu nesuderinamumas, t.y. variklis bus galingas o smagratis, pusasiai ar dar kokios kitos detales nepritaikytos didesnem apkrovom paprasciausiai tau ilgai netarnaus.
manau galios didinimui reik skirti labai daug pinigu ir netik pacios galios pakelimui bet ir kitu agregatu pritaikymui
padidejusiam galingumui ir sukimo momentui.

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4JTD 100kW --> 129kW
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2010-04-27 18:47 »
o tai kas tam smagračiui atsitiks
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs Steponas

Ats: 2.4JTD 100kW --> 129kW
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2010-04-27 23:57 »
nemanau kad daug bedu butu ;) o sankaba abejoju ar isvis skiriasi :)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs mod

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 394
  • Karma: +0/-9
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4JTD 100kW --> 129kW
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2010-04-28 02:41 »
sustatyk  geresnius purkstukus, padaryk gera variklio kap remonta  ir atsiras pabege arkliai ,realiai vistiek is tu tavo 100 kw like koks 80, tas pats ir su 120 kw , bus ten like koks 100 :D
gal ir  nusisneku , bet dalis tiesos yra
buvo : AR 166 2,4JTD 2002
yra: bmw 328is 1997
 ----------------------------------------

Neprisijungęs jeeghad

Ats: 2.4JTD 100kW --> 129kW
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2010-04-28 09:27 »
o tai kas tam smagračiui atsitiks

100kw ir 129kw alfu smagraciai ir sankabos skiriasi (apie JTD kalbu kitu nezinau)
vizualiai jie vienodi ir is akies nieko neimanoma pasakyt taciau del didesnio sukimosi momento 129kw motore
silpnesnio motoro smagratis neatlaikys ilgai.
tai pat ant 129 motoru sankaba eina be spyruokliu ( nezinau kaip ant senesniu alfu)

Neprisijungęs FaceOFF

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 529
  • Karma: +3/-0
  • "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili"
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4JTD 100kW --> 129kW
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2010-04-28 13:56 »
žiūriu dasa rimtai į ne savo ratus įsėdai :D. kazko primeni mane kai SAAB'ą is 900 i 93 perinkau: priekis, galas, salonas, panelė, zibintai ir kiti bajeriai viskas sukrito nuo naujesnio i senesnį... galu gale daėjo reikalai iki 9-3 SS priekio ir 2,5V6 variklio imetimo i manąjį, bet priekis, kaip minejau, "astronominė" suma... galu gale pardaviau jį ir pasiemiau V6 alfaną...  o su varikliu tai juk nesudetinga procedūra, jaigu turi gera elektriką. tiesiog plėšk vėl viską ir meskis į savąją. kiek supratntu cia naujesnį JTD 20v žadi įsikelt, sutinku, su tavim, jog čipuot senąjį variantą neverta, naujesnį geriau  ;) susirask koki sudegusiu galu apsivertusi... atsitemk ji į "garažą ir tikrai be problemų pasidarysi ta bajerį... teko matyt kaip i W124 ikiso E420 varikliuką dar amerikinį berods, ar tokiu pavyzdžių kaip "bulkutes" su V8 varikliais... pasirodo laisvai padaroma...  :alaus:
156ex GTVex CLKex exS6  ex166x 2 TT on board :D