Benziniai varikliai, kaip bebūtų gaila, yra problematiški, neekonomiški. Rekomenduojamas realiai tik 1.7 (1750 TBi) arba 1.8 MPI (reiktų daugiau info apie šį). 1.9, 2.2, 3.2 JTS nieko bendro neturi su senuoju Alfos V6 Busso, tai yra GM varikliai su minimaliom alfos modifikacijom. JTS pasižymi brangia eksploatacija, dideliu kuro rajumu. Apie šias problemas plačiau - apačioje. Su dujomis draugauja tik 1.7 ir 1.8 varikliai.
3.2 V6 JTS varikliai turi problemų su išsitampančiom grandinėm, ir variklio defektais dėl per reto gamykliškai nustatyto tepalo keitimo resurso.
kas tai neekonomiški? ar 1750TBI ar 2.2JTS vis tiek mieste pilsi kaip minimum 10L. su V6 taip - kaip daily, darbas-namai, kamščiai jau neekonomiška, nes 16-18L srėbs užsimerkęs.
TBI motoras vadinas ne 1.7 ar 1.8 o būtent 1750!
1.8MPI - paprastas motoras su purkštukais kolike, kitaip sakant dujinant tinka tiek šlanginės dujos (jas dar kas nors stato?), tiek tiesioginio įpurškimo. like benzai (TBI ir JTS) yra tiesioginio įpurškimo - purkštukai stovi pačioj galvoj. statant į tokius motorus dujas kila problėmų dėl vietos dujų purkštukam, kartais tos vietos nėra ir dujų nepastatysi, taigi nesidujina. su montavimo klausimais kreiptis pas dujininkus. LPG įranga tokiem motoram irgi brangesnė + vienu metu auto naudoja tiek dujas tiek benzą. šiaip su šia įranga pastoviai naujovių atsiranda kaip pvz. naudoja tuos pačius benzo purkštukus, tad reiktų žiūrėti kas rinkoj yra. faktas jog kaina jos tikrai didesnė nei įprastų dujų.
su grandinėm bėdų turi 1.9/2.2/3.2 kur darbas pasukti 1.9, o kur V6. na ir žinoma kam į galvą atėjo tepalų keitimo intervalas benzui kas 2metus/30kkm.
Turiu opelį su 1,9. Tikrai viskas ok su šiuo varikliu. Tik nežinia kaip bus su dpf ateity... Sklinda kalbos, kad tuvlita supirkinėja įrangą, kuri pagal vin žinos ar yra dpf ir per odb tikrins kaip veikia... Tai nesinori daugiau dyzelio.
čia rimtas šaltinis ar VBS agentūros naujienos?