Paskaites uzsienio forumus, panasu, kas nereikia ir vazinet. Uzlaikymas 2s kol automobilis prades normaliai isbegeti! Taigi sis automatas ir dinamiskas automobilio vairavimas, nesuderinami dalykai. Apie automata teks pamirsti.
Kaip galima spręsti apie auto iš forumų jos nepačiupinėjus? Per paskutinius 6-8 mėnesiu teko išbandyt ~30 skirtingų modifikacijų 159, dyzelius 1.9 8v/16v, 1.9 Q-Tronic, 2.0 16v 2.4, 2.4 Q4, 2.4 Q-Tronic, tad galiu leisti sau reikšti vienokią ar kitokią nuomonę
Užlaikymas, jei toks yra, tai ne dėl automato kaltės. Lygiai toks pat yra "užlaikymas" (kalbam apie dyzelius) ir pas mechaninę dėžę - auto nepajuda, kol turbinos neužpučia normaliai. Turbo duobė, kitaip sakant. Ji eliminuojasi čipuojant auto.
O automatas visai net smagus dalykas, ypatingai versijos, kurios turi lopetėles bėgių perjungimui ant vairo. Praeitą savaitę važiavau su 159 TI 2.4 JTD Q-Tronic į Rygą. Esu prieš automatus, bet šiaip visai net labai patiko automato darbas. Ypatingai nustebino bėgių junginėjimas rankiniu būdų - jokios pauzės, jungi ir momentaliai persijungia.