snd toki bajeri turejau, kurenau masina ( pakroviau akuma ) kieme nes antradieni tik y servisa varysiu ( nevazineju kad daugiau nesugadinti konors ) ir ta prasme sankabos pedalas isvis tabaluojantis ( be jokio pasipriesinimo ) ir kai nuspaudi pedala jis neatsoksta stovi ant dugno + begiu imesti isvis neymanoma lyg nebutu isminta sankaba. tuomet sankabos pedala pradejau iki puses spaudinet greitai ( uzpumpavau ) rezultatas: pedalas pasidare stangresnis, pradejo atmetineti ir begius metyti jau galejau..
P.S. pries 2savaites irgi buvo tos pacios bedos, tai servise nuorino sankabos sistema ir ydejo ilgesni stokiuka ( kad sankabos pedala atleidus iki vidurio pradetu vaziuoti masina, nes pries tai vos 1mm pakeldavau ir vaziuodavo ). po visu darbu savaite sankaba buvo ideali: elastinga ir atmetynedavo puikiai, begiai jungdavos "kaip per sviesta", ir masina vaziuodavo kai sankabos puse pedalo pakeldavau, kaip pas normalias masinas
. savaite pasidziaugiau poto po biski sankaba prarado spyruoklini efekta ir begiai sunkiau jungdavos, kol isvis nebeatsokdavo pedalas...
taigi isvada kad vel greiciausi oro prigaude... tai speju per pedalo cilindra oro galetu patekti ar per darbini ( prie dezes ) ar cia kitos galetu buti bedos.. ?