Kaip nurodoma LVAT nutarime, administracinen atsakomyben patrauktas asmuo negali buti laikomas pažeidusiu Techninius reikalavimus naudojamoms keliu transporto priemonems ir juose itvirtinta draudima papildomai apdoroti bet kokia plevele automobiliu stiklus, nes šis draudimas prieštaravo Europos Bendrijos steigimo sutarciai.
Byla nagrinejusios LVAT teiseju kolegijos vertinimu, paremtu Europos Bendriju Teisingumo Teismo praktika, šis draudimas yra vertintinas kaip ribojantis laisva prekiu – šiuo atveju tamsinimo pleveliu, judejima tarp Bendrijos valstybiu.
Ankstesni reikalavimai šviesos laidumui išlieka
Techniniuose reikalavimuose naudojamoms transporto priemonems yra nurodyta, kad automobiliu stiklu, patenkanciu i priekini vairuotojo matomumo lauka, šviesos laidumas negali buti mažesnis nei 75 proc. priekinio stiklo ir 70 proc. priekiniu šoniniu stiklu.
Kaip nurodoma LVAT nutarime, administracinen atsakomyben patrauktas asmuo negali buti laikomas pažeidusiu Techninius reikalavimus naudojamoms keliu transporto priemonems ir juose itvirtinta draudima papildomai apdoroti bet kokia plevele automobiliu stiklus, nes šis draudimas prieštaravo Europos Bendrijos steigimo sutarciai.
Byla nagrinejusios LVAT teiseju kolegijos vertinimu, paremtu Europos Bendriju Teisingumo Teismo praktika, šis draudimas yra vertintinas kaip ribojantis laisva prekiu – šiuo atveju tamsinimo pleveliu, judejima tarp Bendrijos valstybiu.
Ankstesni reikalavimai šviesos laidumui išlieka
Techniniuose reikalavimuose naudojamoms transporto priemonems yra nurodyta, kad automobiliu stiklu, patenkanciu i priekini vairuotojo matomumo lauka, šviesos laidumas negali buti mažesnis nei 75 proc. priekinio stiklo ir 70 proc. priekiniu šoniniu stiklu.
P.S.