Autorius Tema: Automobiliu Chip'avimas:  (Skaityta 85110 kartus)

Neprisijungęs 156tas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 339
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #160 Įrašytas: 2015-07-13 11:26 »
reiskia tolygiau didina oro ir kuro kieki :) Pirmoj matyt tiesiog prie 2500 uzpucia viska ka turi ir greit issikvepia, nes nebepakanka agregatu pajegumo.

Tai kodel negali uzpust "viska ka turi" iskarto kaip su 1ma programa ir toliau pust "viska kas liko" kaip su 2tra?
Na gal as neaiskiai destau mintis, bet kodel nepadaro "2in1"?
156SW 1.9TDJ 81KW@103kw/325NM

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #161 Įrašytas: 2015-07-13 11:39 »
Nes jis jau buna pasiekes pika, nebera ka didint, kad toliau sukantis varikliui butu dar didesne trauka. cia kaip su rogutem nuo kalniuko :) gali arba nuo labai stataus greitai, arba nuo ne tokio stataus bet ilgiau ciuozt :D Bet negali, kad nuo ne stataus ir labai greitai ir labai ilgai, jei abieju aukstis vienodas.
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs 156tas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 339
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #162 Įrašytas: 2015-07-13 11:56 »
Nes jis jau buna pasiekes pika, nebera ka didint, kad toliau sukantis varikliui butu dar didesne trauka. cia kaip su rogutem nuo kalniuko :) gali arba nuo labai stataus greitai, arba nuo ne tokio stataus bet ilgiau ciuozt :D Bet negali, kad nuo ne stataus ir labai greitai ir labai ilgai, jei abieju aukstis vienodas.

Mano galvos logika to nesupranta.... jei turbina - siurblys gali aprupint viskuom prie mazesniu sukiu, tasi kodel jis lygiai taip pat to nepadaro ir prie didesniu? Lai pucia/purskia prie mazu ir prie dideliu tiek, kiek pajegus... bet ,man gavosi arba taip. arba taip... zinoma pasirinkau antraji varianta...
156SW 1.9TDJ 81KW@103kw/325NM

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #163 Įrašytas: 2015-07-13 12:16 »
Nu tai jei pvz tavo purkstukai gali ipilt, sakykim 100ml/s, ir tu jau pili maksimuma kuro prie 3500rpm, tai prie 4500 tavo galia jau kris, nes tu nebegali tiek kuro ipilt, nes tau jau reikia nebe 100, o tarkim 150ml/s, kad butu tas pas, kas buvo prie 3500rpm. O jei padarai, kad prie 4500 tavo maksimumas ir reikia 100ml/s tai viskas ok, ir jei dar viskas tolygiai kilo, tada turi malonu isibegejima be "duobiu" ir pan.
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs 156tas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 339
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #164 Įrašytas: 2015-07-13 12:22 »
Nu tai jei pvz tavo purkstukai gali ipilt, sakykim 100ml/s, ir tu jau pili maksimuma kuro prie 3500rpm, tai prie 4500 tavo galia jau kris, nes tu nebegali tiek kuro ipilt, nes tau jau reikia nebe 100, o tarkim 150ml/s, kad butu tas pas, kas buvo prie 3500rpm. O jei padarai, kad prie 4500 tavo maksimumas ir reikia 100ml/s tai viskas ok, ir jei dar viskas tolygiai kilo, tada turi malonu isibegejima be "duobiu" ir pan.

Tai mano kvaila galva gautusi, kad masina valytu silpniau  ::) Bet po "antros" programos, kaip visas "galingumas nusikele" i aukstesnius sukius, as ja sukdamas stipriau tikrai greiciau isibeheju iki ~150kmh nei su pries tai. Toks jausmas, kad net max greitis kokiais ~5-10kmh padidejo po perprogramavimo
156SW 1.9TDJ 81KW@103kw/325NM

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #165 Įrašytas: 2015-07-13 12:27 »
Turbina negali pūsti daugiau negu yra jos pajėgumai. Ji pritaikyta yra tarkim 1 bar ir viskas, be modifikacijos daugiau varškės neišspausi, nebent tik kaitaliosi programiškai variklio nustatymus. tiesiogAS gan gerai išaiškino viską. Jei nori, kad visą laiką tau tolygiai pūstų - turi darytis atskirą programą, testuot, tol, kol rasi optimaliausią variantą. Bet betkokiu atveju jei kažkur gausi daugiau - kitoj vietoj automatiškai bus mažiau. Kitas dalykas - pas tave ne kintamos geometrijos turbina, kas dar labiau įtakoja variklio dinamiką. Pas mane 110 kW gamykliškai - turbina pučia pastoviai kai suku motorą jau virš 3500 rpm + dar ir kW skaičius padeda turbinai neuždusti.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #166 Įrašytas: 2015-07-13 12:32 »
Nes jei tau uzpucia anksti ir pasiekia maximuma, tu labai greit isibegeji, bet maziau, nes greitis priklauso nuo pavaru dezes perdavimo i ratus.

Pvz tu imi atskaita, kad isibegeji iki 150 greiciau. Gali buti, nes jei su pirma programa tau reikia ijungti sakykim 4pavara arba 5 pavara, nes traukia tik iki 3500rpm, tai su antra gali vos ne su 3 padaryt, nes toliau sukasi ir yra trauka. Bet jei imtum iki kokiu gal 55km/h ar 75km/h, tada pirma greiciau isibegetu, nes antra programa tiesiog labiau pritaikyta ilgesniam begejimuisi, o ne trumpam greicio prieaugiui. Pvz jei daznai reiktu lenkti ir vazinetum nedideliais greiciais, gal pirma butu geresne.
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #167 Įrašytas: 2015-07-13 12:45 »
Turbina negali pūsti daugiau negu yra jos pajėgumai. Ji pritaikyta yra tarkim 1 bar ir viskas, be modifikacijos daugiau varškės neišspausi
Netiesa. Gali pūst kiek nori, tačiau iš to visiškai jokios naudos (atmetant tai, kad tiesiog turba labai stipriai patrumpins tarnavimo laiką). Didžiausia problema ta, kad kuo greičiau turba sukasi, tuo labiau įpučiamo oro temperatūra kyla. Esat girdėję, kad karštą vasaros dieną dyzelis „nebetraukia“, o ryte, kai dar nėra taip karšta - važiuoja kai turi būt?

1.9 JTDm 16V 110kw, norint pasiekti 150kw+ turi dėti didesnę kriauklę, nes originali yra per maža apdoroti tokį kiekį oro. Jei turba būtų didesnė - slėgis mažesnis, tačiau oro srautas žymiai didesnis. Ko pasekoje iš didesnės mes turėtumėm žymiai daugiau galios, nei iš mažesnės, nors su žymiai didesniu slėgiu.

Ir tai tik pradžia. Tų faktorių, kas lemia automobilio galią yra n+k. Norint max išspausti iš automobilio, vienos dienos yra mažai. Tai ko Jūs tikitės iš, kaip pvz, vimotos, kur visas čipavimas ne ilgiau 2h užtrunka (per tą laiką dar 2 bmw sučipuojami ir keli golf'ai paruošiami čipavimui...) :D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #168 Įrašytas: 2015-07-13 13:17 »
Nori pasakyt, kad tos turbinos sparnuotės apsisukimo skaičius yra neribotas? :D Tipo kiek duosi oro - tiek ji ir suksis? :D :D
Tegul kaista tas oras, juk jis tiesiai iš turbinos neina į motorą, dar juk pro intercoolerį praeina, būtent tam, kad tas oras būtų ataušintas. Pas mane nėra jokios skirtumo ar karšta diena, ar šalta - važiuoja vienodai. Čia gal seniem dyzeliam tas daugiau svarbu.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #169 Įrašytas: 2015-07-13 13:38 »
Turbina sukasi oro srauto pagalba,prie jos juk nėra pridėta nieko kas ją išsuka greičiau.kitas dalykas kuo daugiau oro tada vėl reikia didesnio tarpinio aušintuvo.netinkamai ji parinksi turėsi didesne turbo duobę.
AR159 2.0 jtdm Ti