warlock, taigi pats turi du TS'us, kam čia klaust papildomai
TS visi panašūs. skiriasi daugiau kubatūra ir guoliukai kai kurie.
diržas lyg normaliai keičiasi. kai man keitė, meistras nesispjaudė
diržo keitimo kompletą galima apie 300-350 lt susirast. gerą. darbas jau kaip rasi. (250-300 lt).
mano turėtas variantas buvo 1.6 ts 77 kw (be variatoriaus. vadinamas eco). man traukos mažoka. bet mieste gal pilnai pakanka. tik sąnaudos mano požiūriu (traukos, galios ir ekonomijos santykis) didokos. man žiemą vidutinės buvo apie 9,7 ltr. mieste mažiau 10,5 ltr vargu ar įmanoma (nebent naktį
).
1.6 ts 88 kw kiek smagiau sukasi. tik yra variatorius. jei jis negasdina, tada geriau stipresnį žiūrėt. sąnaudos bus vienodos jų.
beja, kai buvau pratęs su dyzeliais, mane stebino to 1.6 darbo tylumas. salone praktiškai nejuntamas ir negirdimas.
codilx, jei nors šiek tiek įdėmiau pavartei šį forumą, turėtum susidaryti atitinkamą vaizdą dėl 147 dyzeliukų ir bendrai kaip apie mašiną. neklausinėk tų pačių dalykų kas šitoj temoj jau aptarta. jei trūksta info, gali dar analogišką temą apie 156 pažiūrėti. mašinos yra beveik identiškos. pagrindinis skirtumas - kėbulas. važiuoklė ta pati, varikliai tie patys.
taip pat turėjai pastebėti, kad rasti gyva 147 dyzelį lietuvoje labai sunku. tiek aš, tiek warlock ilgą laiką ieškojom. sunki padėtis. nebent vešt iš užsieniaus už didesnius pinigus nei ant LT rinkos. tada tikėtina, kad bus gyva. o čia.. vien lavonus teko apžiūrinėt. žinau vieną normalios būklės paėmė (už didesnę kainą, nei skelbimuose), bet vis tiek.. dar min. apie 1500 lt reiks įdėt į ją.