Autorius Tema: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!  (Skaityta 1244228 kartus)

Wladas

  • Svečias
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #100 Įrašytas: 2010-02-26 23:01 »
Rato guolis gali pareiti ir nuo ismusimo i duobe ar bordiura. Daug nereikia, ipac tokiu metu kaip dabar, duobeje dar viena duobe.

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #101 Įrašytas: 2010-02-26 23:29 »
Konkreciau alfos nesu, o taip tai daug teko keist. Kai kur gana gaug pi*iaus priekini guoli istraukt. O kaukia gel to, kad nueina guolio darbiniu pavirsiu cementacija. tada nuo apkrovos ir apsuku gaunasi didele trintis, kuri pasireiskia kaitimu ir kaukimu. Jei keist guoli, tai skf, nedekit kokiu kitaisku ar rusisku.
daug abejonių nekyla ką dėsiu - skf ;)
patikrintas reikalas tiek keičiant variklio tempėjus, tiek tą patį rato guolį kitai auto.
beja, nudžiugino, kad lybros guolis nėra toks brangus ir yra toks pats kaip ir pas 145/146. kaina galinio guolio apie 140 lt. priekinis apie 250 lt. jei neklystu analogiški guoliai 156 yra brangesni.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Pongis

  • Svečias
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #102 Įrašytas: 2010-02-27 01:51 »
o tai pas tave ne 100kw buvo?

Pas mane buvo 106 kW, noriu keisti į 2002 metų variklį. Jis kaip suprantu kažkiek naujesnės kartos ir jame 103 kW. Taigi ar nebus problemų keičiant motorą?

Neprisijungęs Dooncas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 41
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #103 Įrašytas: 2010-02-27 14:02 »
Kad lyg ir nuo 2002 110kw, o ne 103 :/. 103 buvo iki 2002
AR 156 SW 2,4JTD 2002/10

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #104 Įrašytas: 2010-02-27 16:41 »
Kad lyg ir nuo 2002 110kw, o ne 103 :/. 103 buvo iki 2002

 Manau, kad kalba ejo ne apie dyzelius :D , o apie 1.8 TS variantus. :) Jei klystu pataisykit.

Beje, Pongi. Jei nori konkretaus patarimo, tai parasyk apie koki varikli eina kalba, juk pagal kilovatus galima ojojoj kiek variantu parinkti. 106 kw turi 1.8 TS, bet 103, turi tiek 2.4 JTD, tiek naujesnis 1.8 TS, tiek 1.9 JTDm... Taigi speliok kaip nori.
:mzp:
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-27 17:02 sukūrė T_K »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Daineckaz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +0/-0
  • DOO943 Argento bellezza
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #105 Įrašytas: 2010-02-27 18:13 »
na panašiai ir mąstau. va neseniai pradėjo rato guolis kaukti. pradėjau galvoti kodėl kaukia? kas tą sąlygoja: sudilę guolio šaratukai ar tiesiog tepalas praranda savo savybes ir nebetepa kaip priklauso, kas sąlygoja atsiradusį kaukimą, o su laiku ir visišką subyriėjimą ar nebesisukimą?

Na iš patirties galiu pasakyti, kad guolio sutepimas yra prailginęs jo eksploatacijos laiką maždaug metams. Buvo atsiradęs ūžesys, pasiryžta keitimo darbams, bet eksperimento dėlei nuspręsta tiesiog sutepti jį. Iš dalies eksperimentas pasiteisino :smilie:

Pongis

  • Svečias
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #106 Įrašytas: 2010-02-28 11:14 »
Manau, kad kalba ejo ne apie dyzelius :D , o apie 1.8 TS variantus. :) Jei klystu pataisykit.

Beje, Pongi. Jei nori konkretaus patarimo, tai parasyk apie koki varikli eina kalba, juk pagal kilovatus galima ojojoj kiek variantu parinkti. 106 kw turi 1.8 TS, bet 103, turi tiek 2.4 JTD, tiek naujesnis 1.8 TS, tiek 1.9 JTDm... Taigi speliok kaip nori.
:mzp:

Taip, T_K teisus. Kalba eina apie TS variklius. Tiksliau 1998 metų 106 kW TS variklio keitimą į 2002-ųjų 103kW.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #107 Įrašytas: 2010-02-28 12:00 »
na panašiai ir mąstau. va neseniai pradėjo rato guolis kaukti. pradėjau galvoti kodėl kaukia? kas tą sąlygoja: sudilę guolio šaratukai ar tiesiog tepalas praranda savo savybes ir nebetepa kaip priklauso, kas sąlygoja atsiradusį kaukimą, o su laiku ir visišką subyriėjimą ar nebesisukimą?


guolio viduje esantis tepalas susidevi nuo trinties ir viskas. Atsiranda trintis be tepimo ir ausinimo, tada sratukai pradeda kaisti. Atsiranda uzimas. Jei sumazinsi guoliui apkrova - uzimas kazkiek sumazes. Nuo tepalo nebuvimo ir per dideles trinties guoliuku pavirsius deformuojasi, mazeja ir gali "uzlipt" vienas ant kito. O tada BAM ir guolis kertasi. Cia mazdaug kiek as suprantu apie elementaru guolio veikimo principa.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs techno

Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #108 Įrašytas: 2010-02-28 12:22 »
Na manasis galinis atlaike beveik 4 metus ir jau uzia taip, kad vaziuodamas ant 100 telefonu su zmogum nebesusisneku... Paemiau SNR autoprizmej (250 lt kainavo), meginsiu Palangoj keistis :)
AR 166 3.0 V6 162 kW ROSSO

AR 147 1.9 JTDm 88 kW NERO

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #109 Įrašytas: 2010-02-28 18:08 »
Sveiki, kokia Alfos 166 2.4 JTD 2002m. priekinio rato guolio kaina? Paieskoje senoka informacija. Kokios firmos produkcijos vengti, o kuri geriausia? P.S ar jis (guolis) tikrai nepresuojamas?
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)