citata is Autobravos puslapio.
Italijoje pristatytas revoliucinės technologijos benzininis 1.4 l darbinio tūrio turbokompresorinis variklis, o pirmasis modelis, į kurį jis bus montuojamas – Alfa Romeo MiTo. Šios versijos masinė gamyba bus pradėta 2009 m. rugsėjo mėn.
Naujasis MultiAir variklis yra išskirtinis žingsnis benzininių variklių gamoje po Common Rail tiesioginio įpurškimo benzininio variklio debiuto 1997-aisiais. Lyginant su įprastiniais benzininiais agregatais,
šis dviejų cilindrų variklis, pratęsdamas variklio gabaritų mažinimo tradiciją, kartu geba išgauti 10% didesnę galią bei pasiekti 15% aukštesnį sukimo momentą. Maža to, jis naudoja vidutiniškai 10% mažiau degalų ir į aplinką išmeta 10% mažiau anglies dvideginio, iki 40% mažiau kietųjų dalelių ir net iki 60% mažiau azoto oksidų.
Numatoma, kad MultiAir 1.4 l 16V turbokompresoriniai varikliai bus gaminami trijų skirtingų galių: 105, 135 ir 170 AG. Jei bus derinami su 5 ir 6 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Dar šių metų pabaigoje MultiAir technologijos benzininiai varikliai bus montuojami ir trečiosios serijos Fiat Granto Punto, kuris nuo šiol vadinsis Punto Evo, o 2010-ųjų pavasarį – ir Alfa Romeo 149 modelyje, kuris pakeis Alfa Romeo 147.
MultiAir technologija, sukurta Fiat Group priklausančioje Fiat Powertrain Technologies kompanijoje, turi visas galimybes ateityje būti pritaikyta ir dyzeliniuose varikliuose.
Dvieju cilindru variklis su 170 AG
ar visgi is 4 cilindru tiek ispaus.