Del lipduku, tai tu teisus. O del tuningo ziurek toliau... viska pamatysi. I 3.2GTA varikli buvo idetas kompresorius Rotrex C30-94, kurio deka galingumas isaugo iki 350AG. Rytoj dar pasiskaitysiu, ir pervesiu kokie darbai buvo padaryti.
Tai va kaip zadejau:
Alfa Romeo SW 3.2 GTA Compressore 350AG
Pradine bukle:
- rida 31tukst. km,
- variklis super buklei, nepazeistas, sudege tik elektronika
- truputi apdege variklio dangtis, sparnai, duris ir sonas duru.
Planas:
- variklio isrinkimas ir jo atstatymas (tarpines, ziedai, galvos...)
- kompresoriaus Rotrex C30-94 montavimas, kurio deka bus pasiekta 350AG galingumas
- pavaru dezes atstatymas su
Szpera Quaife(nezinau kaip tiksliai pervest, paspaudus ant pavadinimo parodys detales nuotrauka)
- elektronika nuo 2,5V6
- ismetimo kolektoriai nuo 2,5V6
- ipurskimas 420cc bei chip tuning by
Unitronic- japoniska ismetimo sistema Asso Hypersound
- pakaba Koni FSD
- stabdziai Movit
- panele apsiuta oda by JAVA Car Design
- rodikliai Greddy (ismetimo temperatura, tepalo temperatura,kompresoriaus spaudimas)
- japoniski laidai SUN
- italiski ratlankiai MAK Volare Mirror 18"
Beje tos dvi alfos (kita sidabrine) yra vieno zmogaus... Jis pamises ant Alfu...