Na, dar nepersėdot į autobusus?
Skaičiausi, apie žvakes, galvoju pasidalinsiu pastebėjimu... Patikrint žvakes alfoj lengviausia nuėmus nuo relės fiškę, kur eina į žvakes laidai - kiekviena žvakė prijungta atskirai, todėl galima kibirkščiuot arba matuoti - nereikia atjunginėti laidų nuo pačių žvakių, prie kurių prieiti sudėtinga... Čia kalbu apie 1.9 jtd su užmaunamais žvakių laideliais.
Relę galima patikrinti tiesiog pažiūrėjus ar ji klaksi (jei neturi po ranka testerio) - nuėmei klemą, palikai degimą įjungtą, pridėjai ir turi girdėtis ar gyva.
O dar kažkada draugas pademonstravo "tinginio variantą" - atsisėdi į mašiną, išsijungi visus ventiliatorius ir kt., įjungi salono lemputę ir žiūri - įjungus degimą, jei žvakės veikia ir akumas nėra bele koks talpus ir naujas lemputė vos prigęsta, o kai baigia kaitinti - vėl paryškėja. Man bent, ant kelių mašinų toks pre-check pasitvirtino.