galvojau ar teisinga butu testi sita pacia tema su tokiu turiniu, kokiu noriu ja testi..
bet kadangi GTV6 is tikruju yra mano 'alfa garaze', tai turetu tikti ..
soo, pradejau po truputi darbuotis prie jos.
kol dar neatvaziavo sailentblokai ir visa kita, kas susije su pakaba, lendu po kapotu.
cia viskas pakankamai grazu ir tvarkinga. radau keleta idomybiu - kokie 3 kontaktai po kapotu yra i nieka nepajungti ir net nesimato kur jie galetu teoriskai buti pajungti.. teks imti elektros schemas ir susirankiot galus. pakeliui reiks ir visus palaidus laidus tvarkingai suvyniot i kokia nors izoliacine medziaga.
bedos po kapotu:
variklis desinej pusej vos vos apsitepalaves - panasu kad galvos tarpine gali siek tiek leist. nuvalysiu ir vazinejant pasimatys pro kur;
dauguma (praktiskai visos) vakuuminiu slangu yra sukietejusios i akmeni, kai kuriu apsauginis medziaginis sluoksnis byra prabraukus pirstu. atrodo 'pavargusiai' - suprantama, vistik joms 22 metai;
pagrindine oro isiurbimo slanga irgi atrodo nekaip
nepanasu kad jinai butu kiaura, bet ilgai nelaikys - reikes susitvarkyti.
pasenes ir sutrukinejes ausinimo skyscio bakelis - dar neleidzia, bet reiks kazka galvot.
pakaba atrodo super tvarkingai, aisku isskyrus tai, kad sailentblokai visiskai 'gatavi'.
dar net nespejau ranku deramai issitepti
, tad kol kas tiek.
jei turit kokiu minciu/pasiulymu - prasom.
ps - offtopic bus trinamas.