Siaip yra jau pasitaike alfu 166 kurioms priekyje buvo amortiku stakanos islinkusios (ten kaip ir is pacio lanzerono palinke, nors dauzta nebuvo) - nemoku paaiskunti, tiksliai, nebent parodyti galiu, tai gamino ir dejo saibas po amortiku varztais priekyje, o buvo taip kad visi sarnyrai, salenblokai sutvarkyti kapitaliai, suvedimas padarytas, padangos geros uzdetos, o jas labai po biski vistiek eda, po tu saibu uzdejimo viskas kaip ir susitvarke
bet cia vienetiniai atvejai, tai isvada tokia kad remas nera tvirtas pacios masinos ar kazkas pan.
o siaip gale alfos 166 esu mates visokiu perdarymu, vietoje plaukiojanciu salenbloku ivarytos gumos (ten jau amzina), tai tikrai turi atsiliepti komfortui ir dar klausimas kaip ten suvedimas pasidaro gale su tokiais salenblokais, esu mates galinese sakese kaip dedasi salenblokai tai ten perpjauta ta vieta sakeje ir suverzta su varztu, zodziu bando liaudis viska. Turime viena klienta su Lancia Thesis, niekas panevezyje nenori tos masinos net is tolo matyti, tai jau teke labai daug ja matyti praardyta ir kadangi detaliu jai reikia vaziuoti i lenkija ar pan, o pakaba irgi toki grazu nera labai tvirta, tai buvo bandymas ismesti plaukiojancius salenblokus ir ideti gumas, viskas ok pasidare, masina tapo standesne ir pan, bet kas is to - nebepasidare gale suvedimas teko vel griauti ir laukti kol atveze kitas sakes naujas is lenkijos. Kol kas nera rastas "vaistas" kuri panaudojus 166 galine pakaba taptu tvirta ir ilgaamze, jei atrasim, galesim visiems perdaryti