Autorius Tema: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai  (Skaityta 18045 kartus)

Neprisijungęs Infas

Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2011-08-18 11:48 »
as tai ziemai bandysiu det R15 ratukus.  :smilie:

tai galima paburt su žigulio stabdžiais ir R13 tada užsidėt ;D Nežinau kažkaip 5 metus R17 minu ir viskas gerai. Tik ratų gaila: po kiekvienos žiemos vis prastesnė dažų buklė.

ne nu tai galima :) o dar jei ir geras 15 ziemines padangas turi tai kam leist pinigus ant 17 zieminiu? :) ir 15 ratu perdaryt nieko nereikia :)
dyzeliui nereikia :) V6 reikėtų ;)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs justs

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 331
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2011-08-18 22:40 »
Ash tai stengiuos galui nedeti geru padangu, nes nauju gaila labai kai sueda.. Kaip minimum karta per metus tvarkau pakaba is esmes.. siemet jau ne tiek daug isejo.. iki 800lt, cia su restauravimais ir suvedimu..  ir dar nusimato virsutine sake ir sailentblokai priekyje.. Bandysiu ziemai deti 16" diskus, gal bus lengviau pakabai negu kad su 17"... Vienzo, kas pora menesiu reikia pasitikrint, nes koks nors sudukas gale issimusa ir padangoms amen per pora savaiciu. Pas mane jau paranoja del sitos pakabos.. kai tik jauciu kad gala pradeda nesiot, iskart i servisa.. Nes karta buvo taip kad pries ziema viskas buvo zeba, o po ziemos nuvaziaves gal kokius 10kkm atvaziavau, sako viskam galas.. nu ir 1500 palikau.. Tai vat.. nepigus malonumas Alfa Romeo - Il Cuore Sportivo ;)

jeigu tiek galvos skausmo del galines pakabos,tai viena karta susidedi visa komplekta strongflexu arba powerflexu (3 pozicijos) ir problemas pamirsi.  :)

Na siaip nelabai  suprantu... Su 166 alfa vaziuoju 4 metai, viena kart tik tvarkiau galine pakaba, ir tai nepilnai visa. Beje , neatsimenu tiksliai kiek, bet tikrai maziau negu 800Lt kainavo... Nei man padangas eda nei ka.. Gal pirma siulyciau meistrus ar detales geresnes pasirinkt, kad nereiktu kasmet po 800 ar po kiek ten litu palikt..

PS.. Tikrai nedejau jokiu ten power ar strong flexu..Keliu pas mane pasitaiko ne tik asfaltuotu.. Taip pat i metus pravaziuoju daugiau negu 10 000km.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-08-18 22:43 sukūrė justs »
Buvo:
Vaz 2106
VW Golf Gti
Alfa Romeo 164 TS
Alfa Romeo 164 3L V6 24v
Alfa Romeo 166 3L V6 24v

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2011-08-19 02:25 »
Siaip yra jau pasitaike alfu 166 kurioms priekyje buvo amortiku stakanos islinkusios (ten kaip ir is pacio lanzerono palinke, nors dauzta nebuvo) - nemoku paaiskunti, tiksliai, nebent parodyti galiu, tai gamino ir dejo saibas po amortiku varztais priekyje, o buvo taip kad visi sarnyrai, salenblokai sutvarkyti kapitaliai, suvedimas padarytas, padangos geros uzdetos, o jas labai po biski vistiek eda, po tu saibu uzdejimo viskas kaip ir susitvarke  :smilie: bet cia vienetiniai atvejai, tai isvada tokia kad remas nera tvirtas pacios masinos ar kazkas pan. ;) o siaip gale alfos 166 esu mates visokiu perdarymu, vietoje plaukiojanciu salenbloku ivarytos gumos (ten jau amzina), tai tikrai turi atsiliepti komfortui ir dar klausimas kaip ten suvedimas pasidaro gale su tokiais salenblokais, esu mates galinese sakese kaip dedasi salenblokai tai ten perpjauta ta vieta sakeje ir suverzta su varztu, zodziu bando liaudis viska. Turime viena klienta su Lancia Thesis, niekas panevezyje nenori tos masinos net is tolo matyti, tai jau teke labai daug ja matyti praardyta ir kadangi detaliu jai reikia vaziuoti i lenkija ar pan, o pakaba irgi toki grazu nera labai tvirta, tai buvo bandymas ismesti plaukiojancius salenblokus ir ideti gumas, viskas ok pasidare, masina tapo standesne ir pan, bet kas is to - nebepasidare gale suvedimas teko vel griauti ir laukti kol atveze kitas sakes naujas is lenkijos. Kol kas nera rastas "vaistas" kuri panaudojus 166 galine pakaba taptu tvirta ir ilgaamze, jei atrasim, galesim visiems perdaryti  :D

Neprisijungęs Vojtekino

Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2011-08-19 22:14 »
Nu tai vat kad nera dar "vaisto", kai surasit as busiu pirmas eileje gydymui ;) o del tu flex'u tai reikes paklausinet, man rodos galima paciam ispjauti ar uzsakyti tuos sailentblokus pagal ismera.. jei galvoti dar vazinet su sia masina ( o atrodo kad taip ir bus.. ) tai ilgam laikotarpy turetu apsimoket. Matot, pas mane labai blogas kelias kokie 400m iki namu.. nu kartais rudeni ir ziema tiesiog vien duobes.. tai turbut tas nepadeda sutaupyt ant remonto. Nors kitos masinos (pav. Citroen C5) laikosi zymiai geriau, ten koki viena kita sarnyra pakeiti ir psio.

Tai papasakokit gal pinigine israiska, kiek kainuoja flex'u sudejimas i gala? Jauciu kita pavasari kazka vel reikes keist..

Neprisijungęs daewon

Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2011-08-19 23:16 »
detalių komplektas galui (4 pozicijos) su atsiuntimu

Strongflex ~430Lt
Powerflex ~550Lt

Už darbą nelabai žinau kiek nes viską pats pasikeičiau

Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs neerkaas

Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2011-09-27 07:45 »
Man ir buvo pavirte ratukai gale, pats dejau naujus MB tuos plaukiojancius prie rato. Isvirtimas koreguojas su sailentu ipresavimo vieta. Ipresavau kuo toliau nuo sakiu ir viskas ok, ratukai neisgriuve suvedimas pasidare galas stabilus. O jei nepadeda ir tai tada ziurekit virsutine svirti (bumeranga) Sekmes. :alaus:

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2011-09-27 07:53 »
Vietoj plaukiojanciu idejus paprastus sailenblokus, masina gerokai pakieteja. Taip kad galvokit, jei norit vaziuot kaip limuzinu, tikrai neverta taip daryt.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs neerkaas

Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2012-06-05 20:12 »
Ar kam dare galiniu ratu isvirtima?
Noriu atkreipt Jusu demesi i Nr. 5 detale. Kaip matyt, to krosteino skyles ovalios, vadinasi juo gali reguliuot isvirtima. Is Alfu "tradicinio" i 0 laipsniu.  :D
https://www.fiatdalys.lt/lt/katalogas/dalys/443/5/0/3/W9/0/0/M20,M21,M22,M25,M26,M27,M28,M99/0/GS/rear-suspension

Neprisijungęs Infas

Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2012-06-13 09:38 »
Ar kam dare galiniu ratu isvirtima?
Noriu atkreipt Jusu demesi i Nr. 5 detale. Kaip matyt, to krosteino skyles ovalios, vadinasi juo gali reguliuot isvirtima. Is Alfu "tradicinio" i 0 laipsniu.  :D
https://www.fiatdalys.lt/lt/katalogas/dalys/443/5/0/3/W9/0/0/M20,M21,M22,M25,M26,M27,M28,M99/0/GS/rear-suspension
visiška tiesa. 4 metus atvažinėjau suvirtusiais ratais, praėjusią žiemą surestauravo galinę pakabą, išstūmė kronsteinus ir ratai tiesut tiesutėliai. Ale rekomenduoju tvarkantiems susitvarkyt ir balkio silentus (taip išsprendžiama nusėdusio galo problema).
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs batareikinas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2012-06-20 21:52 »
nežinau kur jūs randat tas bėdas galinėj pakaboj. numyniau su alfa 70 šmotų tai dukart antrąkart pakeičiau plaukiojančius sailentus. stabilizatoriaus traukės 40 tūkst km atlaikė. bananus jau reiks keist, nes šarnyrau laisvoki, bet nematau nei didelių išlaidų, nei dar kokių panikų dėl alfos. kai pamatau kiek žmonės į audagenų pakabą kas 20 tūkst įdeda, tai nieko tik alfa ir dar  kartą alfa :) ir px, kad dūmija labiau nei fassatai kokie, bet ji tuose dūmuos ir dingsta. taigi išvada tokia, kad alfa ne mašina o stebuklas, ir nėr čia ką nei pridėt, nei atimt :D
YRA: AR 156 2,0 TS
        AR 155 1,9 TD
        AR 166 2,4 JTD
        AR 159 1.9JTDm