Sutinku, kad italiski ar angliski ne tik AG, bet ir Nm netolygus, nes jap. varikliai daugiausia yra apsukiniai, ir ju Nm max. pasiekiamas prie 4-5, o s2000 gal net prie 6 t'/s, kai tuo tarpu europiniu prie 2,5-3 t'/s, ir jie daug anksciau pradeda traukti. Del to bent jau maloniau vaziuoti, kai nereikia variklio grezti, kol pasijaucia trauka. Tegu s2000 turi 208 Nm sakykim prie 5000 aps., tada grubiai prie 3000 jis tures apie 120-130, o sakykim alfa 2,0 prie 3000 jau suka visus 180 ar daugiau, tai kaip? Nebent hondos begiai trumpesni, bet tada turi stipriai ranka dirbti...
Teoriskai kaip ir daugiau, bet praktiskai turi tai paimti. Cia pan. su mocais, labai nedaug vazinejau, bet vaziavau su suzuki gsf 600, 60 kW, ir dabar su monsteriu 750, 44 kW, nepalyginami pojuciai, kiek suzi reikejo grezt iki kokiu 7-8 tukst, kad nors kazkiek vaziuotu, o monsteris eina nuo 2 tukst., nuo 4 isvis "pasiunta".