Autorius Tema: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje  (Skaityta 652110 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #930 Įrašytas: 2012-03-08 14:41 »
6.3l - 740AG, tai skaiciuojama kad is 1l isgaunama ~118AG

Honda S2000 2.0l - 240AG, is 1l - 120AG (1999m.)  ;)

Aston Martin One-77 7.3l - 750AG, is 1l ~ 103AG.

Zavetu mane jei is 1l sugedetu isspausti 150 ar daugiau AG, be jokiu turbinu, o kai japonai jau seniai is 1l spaudzia virs 100AG tai nieko labai ir ispudingo, kad motoras belekokios kubaturos ir spaudzia tiek AG.

 O gal davai nesigilinam i tokius dalykus? ??? Koks skirtumas, ar 103, ar 103,5 is litro gaunasi. Esme, galutinis pilnas variantas! 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #931 Įrašytas: 2012-03-08 15:50 »
Bet visi pritars, kad japoniskas 1AG nera = italiskiems ar angliskiems 1AG, vien del sukimo momento ;)

Tad vien lyginti AG nera tikslu, reik ir NM i palyginima itraukti ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #932 Įrašytas: 2012-03-09 00:01 »
Griztam prie istorijos kam idomu. 8)

Tesiu savo projekta ir prisiminti siulau dar kelis idomius modelius, tarp kuriu buvo ir vienas pirmuju pasaulyje superautomobiliu, jei taip galima butu pavadinti. 8)

http://pippas.lt/automobiliai/2012/03/08/alfa-istorija-24-15-4060/
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #933 Įrašytas: 2012-03-09 00:25 »
Bet visi pritars, kad japoniskas 1AG nera = italiskiems ar angliskiems 1AG, vien del sukimo momento ;)

Tad vien lyginti AG nera tikslu, reik ir NM i palyginima itraukti ;)

Nu taip, negali gi 2.0 tureti tiek Nm kiek 6.3 (690Nm) arba 7.3 (750Nm) ;) bet palyginkime ir Nm - S2000 2.0 208Nm turi, velgi jei paskaiciuotum 1l Nm gautusi, kad tiek Ferrari, tiek Aston Martin is 1l spaudzia neka daugiau Nm nei S2000 (arba koks nors 1992 Civic/CRX 1.6 VTi 160Ag, 152Nm) ;) cia siaip tarpkitko, kad nesizaveti vien tik "labai daug" arkliu, o matyti, kad tie arkliai nera isspausti is palyginti mazos kubaturos :) man asmeniskai zavesi kelia tokie motorai kur 1l - 100< AG yra atmosferikai.

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #934 Įrašytas: 2012-03-11 22:41 »
Sutinku, kad italiski ar angliski ne tik AG, bet ir Nm netolygus, nes jap. varikliai daugiausia yra apsukiniai, ir ju Nm max. pasiekiamas prie 4-5, o s2000 gal net prie 6 t'/s, kai tuo tarpu europiniu prie 2,5-3 t'/s, ir jie daug anksciau pradeda traukti. Del to bent jau maloniau vaziuoti, kai nereikia variklio grezti, kol pasijaucia trauka. Tegu s2000 turi 208 Nm sakykim prie 5000 aps., tada grubiai prie 3000 jis tures apie 120-130, o sakykim alfa 2,0 prie 3000 jau suka visus 180 ar daugiau, tai kaip? Nebent hondos begiai trumpesni, bet tada turi stipriai ranka dirbti...
Teoriskai kaip ir daugiau, bet praktiskai turi tai paimti. Cia pan. su mocais, labai nedaug vazinejau, bet vaziavau su suzuki gsf 600, 60 kW, ir dabar su monsteriu 750, 44 kW, nepalyginami pojuciai, kiek suzi reikejo grezt iki kokiu 7-8 tukst, kad nors kazkiek vaziuotu, o monsteris eina nuo 2 tukst., nuo 4 isvis "pasiunta".
DUCATI 750M!

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #935 Įrašytas: 2012-03-13 21:23 »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs moonshine

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #936 Įrašytas: 2012-03-13 23:34 »
http://pippas.lt/automobiliai/2012/03/13/ar-159-ipedinis-atidedamas/

 Gaila, bet ir vėl laukti tenka.. :-\
Nieko, tuoj išlys Marčionė ir vėl tėkš relyzą - kokia nepaprastai šviesi ateitis laukia Alfa Romeo  ;D
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #937 Įrašytas: 2012-03-13 23:55 »
Nieko, tuoj išlys Marčionė ir vėl tėkš relyzą - kokia nepaprastai šviesi ateitis laukia Alfa Romeo  ;D

 Ziuresim kas ten ka res. Jei kazkas kazka ir pasakys, tai labai greitai suzinosit. Tuo jau pasirupinsiu. ;)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs kitazh

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 633
  • Karma: +0/-0
  • For Alfa Romeo!
    • Žiūrėti profilį
Buvo: '95 BMW 316i Compact / 75 kW
Buvo: '99 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark / 106 kW
Yra: '06 Toyota Corolla Verso 2.2 D4D / 100kW


Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"