Beje, benaršydamas po interneto pasaulį radau vieną labai intriguojantį faktą, kuris daugumai galetų būti labai idomus. Tekstas ištrauktas iš konteksto apie Maserati planus (su laiku panaršysiu giliau ir paieškosiu daugiau žinių apie šį dalyką):"<...>Maserati nebūtų Maserati, jeigu neturėtų variklio iš Ferrari. Dar nėra nuspręsta ar „GTS“ ženkliuką dėvintis mažasis „Quattroporte“ turės 6 ar 8 cilindrų Ferrari variklį. O paskutinis variklis, kuris bus montuojamas į modelį, bus 6 cilindrų dyzelinis agregatas. Pasak kompanijos vadovo, naujasis variklis yra kuriamas visiškai nuo pagrindų ir turės daugiau negu 300 arklio galių bei bus montuojamas ne tik į Maserati, bet ir į Alfa Romeo, bei Lancia modelius.<...>"
Šitą ir aš kažkur girdėjau,kad planuoja dyzelinį variklį montuot.
http://auto.delfi.lt/autonews/zeneva-2012-f12-berlinetta-galingiausias-ferrari-istorijoje.d?id=56421397Ne alfa, bet yra kuom dziaugtis
Manau, bene visiem gamintojam reikia is Ferrari'o imt pavyzdi ir mokytis kaip kurti tikrus variklius. Gamykliniai 740bhp be jokios turbinos, neatsimenu kad kazkas panasaus kada butu sukures
Citata iš: TwinTurbo 2012-03-08 03:03Manau, bene visiem gamintojam reikia is Ferrari'o imt pavyzdi ir mokytis kaip kurti tikrus variklius. Gamykliniai 740bhp be jokios turbinos, neatsimenu kad kazkas panasaus kada butu sukures Aston Martin - 750 AG atmosferikas.