Autorius Tema: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje  (Skaityta 651982 kartus)

Neprisijungęs grease

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #620 Įrašytas: 2011-04-06 10:53 »
http://www.balsas.lt/naujiena/532193/zagato-gamins-amerikieciu-kilmes-alfa-romeo-foto
idomu kaip imanoma i tokios masinos, kur sedynes yra jau praktiskai "ant" galiniu ratu, centra patalpinti arklini amerikoniska V8 (nors straipsny rasoma V10 - manau klaida).
na, kazkaip neitikino.. :)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #621 Įrašytas: 2011-04-06 10:58 »
http://www.balsas.lt/naujiena/532193/zagato-gamins-amerikieciu-kilmes-alfa-romeo-foto
idomu kaip imanoma i tokios masinos, kur sedynes yra jau praktiskai "ant" galiniu ratu, centra patalpinti arklini amerikoniska V8 (nors straipsny rasoma V10 - manau klaida).
na, kazkaip neitikino.. :)

 Vat butent... Ir tada labai idomu ka veiks ta didele erdve automobilio ilgame priekyje. Kiek prisimenu is Ferrari skyriaus, tai jei ilgas priekis, tai variklis priekyje, jei trumpas, tai per viduri ar isvis gale. 8) Na bet pagyvensim ir pamatysim ar is to kas nors isplauks. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #622 Įrašytas: 2011-04-06 11:50 »
http://www.balsas.lt/naujiena/532193/zagato-gamins-amerikieciu-kilmes-alfa-romeo-foto
idomu kaip imanoma i tokios masinos, kur sedynes yra jau praktiskai "ant" galiniu ratu, centra patalpinti arklini amerikoniska V8 (nors straipsny rasoma V10 - manau klaida).
na, kazkaip neitikino.. :)
Viperio varikliai visad budavo V10.  As manau, straipsnyje turetu aiskiau rasyti, kad varikli planuoja patalpinti priekyje tarp asiu, o ne siaip centre.
Jeigu ka, tai Viper'io variklis ir taip budavo centre. Ferrari F430 atveju, kai variklis centre, yra tokia konfiguracija is sono: pr asis, salono erdve, variklis, gal. asis. Viper atveju yra pr. asis, variklis, salono erdve, gal. asis. Bet abiem atvejais tai mid-engined konfiguracija. Variklis priekyje yra pas pvz 156, gale - pas porsche ir ZAZ ;D

O Ferrari 612 ar 599 varikliai, nors atrodo priekyje, vistiek yra centre. ;)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs grease

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #623 Įrašytas: 2011-04-06 12:15 »
Viperio varikliai visad budavo V10.  As manau, straipsnyje turetu aiskiau rasyti, kad varikli planuoja patalpinti priekyje tarp asiu, o ne siaip centre.
Jeigu ka, tai Viper'io variklis ir taip budavo centre. Ferrari F430 atveju, kai variklis centre, yra tokia konfiguracija is sono: pr asis, salono erdve, variklis, gal. asis. Viper atveju yra pr. asis, variklis, salono erdve, gal. asis. Bet abiem atvejais tai mid-engined konfiguracija. Variklis priekyje yra pas pvz 156, gale - pas porsche ir ZAZ ;D

O Ferrari 612 ar 599 varikliai, nors atrodo priekyje, vistiek yra centre. ;)
infai,
del V10 - my bad. akurat, viper'iai visad su V10 buvo. man kazkaip amerikej nesitiki kitokiu negu V8 varikliu pamatyt. ten ju turbut kokie 90% visose galingesnese masinose.

as puikiai suprantu, kas yra variklis centre ir kokios gali buti konfiguracijos.
Tik man kyla klausimas, kaip savo rankomis versta sakini "Tiesa, tai nebus tik paprastas drabužio retušavimas – amerikietiškas 8,4 litro darbo tūrio V10 įsikurs ne priekyje, o automobilio centre." suprato pats straipsnio autorius. Ir isivaizduok save paprasto piliecio, nelabai besidomincio automobilizmu, vietoje - kokia butu tavo pirma mintis, perskaicius sakini, jog variklis bus centre?
na, as manau, automobilizmu nesidominciam pilieciui nesautu i galva mintis: "aha, 'centre' gali reiksti 'priekine asis, variklis, salonas, galine asis', arba 'priekine asis, salonas, variklis, galine asis'".

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #624 Įrašytas: 2011-04-06 13:18 »
Ir isivaizduok save paprasto piliecio, nelabai besidomincio automobilizmu, vietoje - kokia butu tavo pirma mintis, perskaicius sakini, jog variklis bus centre?
na, as manau, automobilizmu nesidominciam pilieciui nesautu i galva mintis: "aha, 'centre' gali reiksti 'priekine asis, variklis, salonas, galine asis', arba 'priekine asis, salonas, variklis, galine asis'".

"Priekine asis, variklis, ant variklio salionas, galine asis" ;D cia taip gaunasi pagal straipsni.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #625 Įrašytas: 2011-04-06 15:51 »
Ir isivaizduok save paprasto piliecio, nelabai besidomincio automobilizmu, vietoje - kokia butu tavo pirma mintis, perskaicius sakini, jog variklis bus centre?
na, as manau, automobilizmu nesidominciam pilieciui nesautu i galva mintis: "aha, 'centre' gali reiksti 'priekine asis, variklis, salonas, galine asis', arba 'priekine asis, salonas, variklis, galine asis'".
true.
Mano mintis buvo, kad autorius padare klaida. Kaip galima varikli perkelt i centra, jei jis jau ir taip centre buvo. :)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-04-06 15:56 sukūrė Tiberius »
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Row

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #626 Įrašytas: 2011-04-09 00:06 »
geras, niekad nebuciau pagalvojes, jog alfa norejo gt kabrioleta gaminti.

http://www.macchina.lt/aftermarket-alfa-romeo-gt-kabrioletas-kurio-niekas-neturejo/

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #627 Įrašytas: 2011-04-09 00:14 »
geras, niekad nebuciau pagalvojes, jog alfa norejo gt kabrioleta gaminti.

http://www.macchina.lt/aftermarket-alfa-romeo-gt-kabrioletas-kurio-niekas-neturejo/

 GT Cabrio foto teko matyt, o vat istorijos nelabai... Dabar kaip ir daugmaz aisku kodel GT Cabrio foto internete metesi... 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs quadrifoglio

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 874
  • Karma: +29/-2
  • HOJ 619
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #628 Įrašytas: 2011-04-09 01:01 »
Sakykit ką norit, bet GT yra žymei geresnė nei Brera. Gal ko norėtusi tai Breros priukinių žibintų. Bet gerai atrodo ir GT originalūs. :alaus:

Bet vistiek 75 už GT gražesnė, poto GT  :du:
« Paskutinį kartą keitė: 2011-04-09 01:10 sukūrė quadrifoglio »
Alfa Romeo Giulietta '10 1,4 Turbo, 125kW

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #629 Įrašytas: 2011-04-09 10:50 »
Sakykit ką norit, bet GT yra žymei geresnė nei Brera. Gal ko norėtusi tai Breros priukinių žibintų. Bet gerai atrodo ir GT originalūs. :alaus:

Bet vistiek 75 už GT gražesnė, poto GT  :du:

 Su viskuo sutinku, tik man asmeniskai GTV6 uz 75 kur kas geriau atrodo... 8)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-04-09 10:54 sukūrė T_K »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic