Autorius Tema: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje  (Skaityta 649951 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Įrašytas: 2008-09-08 16:45 »
Taip jau gavosi,kad kuo toliau,tuo labiau AR marke yra aprasoma spaudoje,taigi pamaniau,kad vertetu sukurti tema,kurioje galima butu irasyti kas koki menesi,kuriam zurnale buvo aprasyta is AR naujienu. Cia grynai tiems,kurie patingi arba pagaili pinigu zurnalams kiekviena menesi ir perka tik sudominusius. 8)

 Taigi si menesi AR marke populiari kaip reta. Yra labai issamus MiTo testo aprasymas rugsejo men. Autocar zurnale,bei Breros aprasymas taip pat rugsejo men. zurnale TM (Technologijos Mums). Abu straipsniai man gan patiko. Aisku patiko labiau MiTO,nes ten buvo testuojamas naujas automobilis. Bet ir Breros straipsnis neprastas. ;)

 
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2008-09-08 17:42 »
Taip jau gavosi,kad kuo toliau,tuo labiau AR marke yra aprasoma spaudoje,taigi pamaniau,kad vertetu sukurti tema,kurioje galima butu irasyti kas koki menesi,kuriam zurnale buvo aprasyta is AR naujienu. Cia grynai tiems,kurie patingi arba pagaili pinigu zurnalams kiekviena menesi ir perka tik sudominusius. 8)

 Taigi si menesi AR marke populiari kaip reta. Yra labai issamus MiTo testo aprasymas rugsejo men. Autocar zurnale,bei Breros aprasymas taip pat rugsejo men. zurnale TM (Technologijos Mums). Abu straipsniai man gan patiko. Aisku patiko labiau MiTO,nes ten buvo testuojamas naujas automobilis. Bet ir Breros straipsnis neprastas. ;)

 
O tai Brera jau senas modelis?
Na, na apie Brerą gerai arba nieko  :angry:
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2008-09-08 18:57 »
O tai Brera jau senas modelis?
Na, na apie Brerą gerai arba nieko  :angry:

 Turejau omeny,kad Brera jau vistiek paciupineta/sedeta/matyta. O MiTo nei matyta,nei gaminama. Plius ten dar net ne gamybinio pobudzio modelis buvo testuojamas. Laukiama jau pilnai tokio,kaip gamybai skirta modeli pratestuot,bet kaip supratau testuotojams MiTo patiko labai,nors ir konseptas kolkas dar.
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2008-09-08 20:40 »
 kam idomu prasom
   


Alfa Romeo MiTo (2)
„Alfa Romeo“ teigia, kad jos naujausias MINI konkurentas MiTo sujungia visas gerąsias kompanijos savybes ir išvengia trūkumų, būdingų šiems itališkiems automobiliams. Ar jiems iš tiesų tai pavyko?
 
Naujojo ypač svarbaus MiTo, su kuriuo kompanija tikisi įsitvirtinti mažų automobilių sektoriuje ir atsikratyti tam tikros neigiamos reputacijos, pristatymas buvo surengtas Milane. Ten praleidome 24 valandas ir susipažinome su italų gamintojo istorija ir vertybėmis. Tačiau niekas ten nepaminėjo Alfasud.
 
MiTo stovėjo šalia tokių garbingų „Alfa Romeo“ modelių kaip Giulietta ir Giulia, Spider ir Sportiva, primenančių šios kompanijos modelių raidą per pastaruosius penkiasdešimt metų. Bet niekas neprisiminė mažo „Alfa Romeo“ modelio Alfasud, nepaisant to, kad nuo aštuntojo dešimtmečio pradžios tokių automobilių per dešimtmetį buvo parduota 600 000.
 
Kažkas pakuždėjo, kad italams Alfasud asocijuojasi su ne itin maloniais prisiminimais. Galbūt, tačiau vienu metu man teko trumpai pabūti nelabai patikimo Alfasud sedano savininku, ir viskas, ką iki šiol prisimenu, yra stabili, puikiai subalansuota važiuoklė ir nuostabus vairo mechanizmas, kuris, bent jau mano nuomone, turėjo geriausias ankstyvųjų MINI ir LOTUS Elise savybes.
 
Keista, kad Alfasud taikėsi į tokius pačius pirkėjus, kuriuos dabar sudominti bandys MiTo — tai žmonės, niekada neturėję ALFA ROMEO, nors, reikia pasakyti, kad abiejų automobilių kūrimo filosofijos skiriasi radikaliai.
 
Alfasud projektą palaimino socialistinė vyriausybė, siekianti sumažinti nedarbą Pietų Italijoje — šių modelių gamykla buvo atidaryta netoli Neapolio. O MiTo, kartu su didesniu 149, turinčiu pasirodyti kitais metais, yra kapitalistinis kūrinys. Jo paskirtis — padėti amžiaus senumo kompanijai po sunkių ir banguotų kelių pastarųjų dešimtmečių vėl pradėti dirbti pelningai.
 
Kompanijos vadovas Sergio Marchionne nori, kad metiniai „Alfa Romeo“ pardavimai per porą metų pasiektų 300 000 vienetų, neskaičiuojant JAV rinkos, kur šiais itališkais automobiliais bus pradėta prekiauti 2010 m. Šiuo metu „Alfa Romeo“ parduoda po 140 000 automobilių per metus, ir tai tikrai yra per mažai, kad gamyba būtų pelninga.
Turint galvoje finansinius sunkumus, „kepant“ modernų „Alfa Romeo“ mažylį, tiko tik vienas receptas. Į Alfasud buvo prikišta tuo metų naujų inžinerinių technologijų (ir niekada nedavė pelno), o MiTo buvo kuriamas kaip prabangesnė ir įdomesnė FIAT Grande Punto versija. Pastarasis automobilis jau spėjo daugumą savo komponentų „paskolinti“ dabartinei OPEL Corsa, kuri taip pat sulaukė sėkmės.
 
Europos keliais jau riedėjo mažiausiai pusantro milijono Punto/Corsa automobilių, o kiekvienas „Alfa Romeo“ modelis turi būti išskirtinis, taigi kompanijos rinkos strategams iškilo nemenka užduotis. Ir tada jie pažvelgė į superautomobilį ALFA ROMEO 8C Competizione.
 
ALFA ROMEO 8C Competizione buvo koncepcinis modelis, dizaino eksperimentas. Naujasis vadovas Marchionne šiame koncepciniame automobilyje įžvelgė perspektyvą. Taip pat jis atsižvelgė į pirkėjų požiūrį, taigi tradicinė ALFA ROMEO išvaizda pasipildė naujais bruožais.
 
„Mes pagaminsime ribotą 8C modelių seriją, kad sukurtume reikiamą įvaizdį, — nusprendė jis. — Tada padarysime MiTo kiek įmanoma panašesnį į 8C. Tai MiTo susies su superautomobiliu ir padės jį atskirti nuo milijonų giminingų mažų automobilių žemiausiose rinkos klasėse.“ Toks buvo įkvėpimas, ir jeigu spręsime pagal minią žmonių, kuri susirinkdavo aplink mūsų bandytą MiTo Veloce kiekvieną kartą kur nors sustojus, ši strategija buvo tai, ko reikia.
 
MiTo kaip ir 8C turi trijų dalių priekines oro įsiurbimo angas, be to, iš įspūdingojo superautomobilio perimtas trikampis variklio dangtis, langų forma, berėmiai šoninių durelių stiklai, priekiniai žibintai ir galiniai, šviesą skleidžiančių diodų įtaisai, radiatoriaus grotelės ir net kėbulo dalių formos. To rezultatas yra puikiai atrodantis ir, svarbiausia, patrauklus mažas automobilis. Jo oro pasipriešinimo koeficientas vos 0,29.
 
Dar viena galimybė pasireikšti ir išsiskirti — interjero dizainas. Mūsų Veloce versijos automobilio salone buvo tradicinis „Alfa Romeo“ prietaisų skydelis su dviem dideliais baltais spidometro ir tachometro ciferblatais, iš viršaus apgaubtais jų formą atkartojančiais „stogeliais“. Dėmesį atkreipia keturios apvalios ventiliacijos angos (dvi centre ir po vieną šonuose), turinčios priminti priekinių ir galinių žibintų dizainą. Salone panaudotos kokybiškos medžiagos.
 
Prietaisų skydelį įrėmina ryškesni apdailos elementai, o metalinį antgalį turinti pavarų perjungimo svirtis iškyla iš žemo centrinio tunelio, ant kurio yra ir trijų padėčių jungiklis („Ferrari“ savo automobiliuose jį vadina „manettino“), valdantis elektroninę DNA sistemą. Jis nustato variklio reakciją, vairo stiprintuvo veikimą, diferencialo ir stabilumo kontrolės parametrus pagal pasirinktą vieną iš trijų režimų — dinamišką, normalų arba sunkių kelio ir oro sąlygų. Ši sistema bus montuojama į kiekvieną MiTo kaip ir stovėjimo įkalnėje sistema bei riboto praslydimo diferencialas Q2, kuris pristabdo neapkrautą prasisukantį ratą, taigi sukimo momentas perduodamas kitam ratui, kuris turi geresnį sukibimą. Europoje, kur MiTo bus galima užsisakyti nuo spalio, pirmieji automobiliai savo savininkus pasieks kitų metų sausį. Galima rinktis iš trijų komplektų („Turismo“, „Lusso“ ir „Veloce“), pirkėjams bus siūlomi 5 skirtingi varikliai: 3 benzininiai ir 2 dyzeliniai. Visi benzininiai motorai yra dviejų paskirstymo velenėlių, 16 vožtuvų 1,4 l keturių cilindrų agregatai: 96 AJ atmosferinė versija ir du turbokompresoriniai varikliai, turintys 122 ir 157 AJ. Dyzelinių motorų mėgėjai galės rinktis iš 91 AJ populiaraus „Fiat“ 1,3 l agregato versijos arba gana įspūdingo 122 AJ 1,6 l variklio, kurio esminė savybė yra 320 Nm sukimo momentas. Pagal gamintojo pateiktą informaciją, MiTo kainuos nuo 47 400 Lt už 96 AJ benzininį „Tursimo“ iki 64 700 Lt už brangiausią „Veloce“ versiją. Palyginti su MINI modelių gama, šios kainos yra tikrai konkurencingos.
 
Neturėtų stebinti, kad MiTo yra 4 m ilgio kaip ir Punto bei Corsa, taip pat turi „MacPherson“ tipo pakabą priekyje ir torsioninių svirčių konstrukciją gale. Šiuo požiūriu nėra nieko naujo. Tačiau viskas, ką buvo galima ekonomiškai nenuskriaudžiant pakeisti, pakeista. Greitam vairo mechanizmui reikia tik 2,75 apsisukimo nuo krašto iki krašto. Bazinių ratų dydis yra gan dosnus — 16 colių, tačiau „Veloce“ komplekto automobiliai gaus 17 colių ratus. Buvo pakeista kiekviena spyruoklė, amortizatorius, traukė ar guminis elementas (amortizatoriai, siekiant pagerinti kėbulo judesių kontrolę, aprūpinti integruotomis spyruoklėmis). 157 AJ modelis turės didelius 305 mm stabdžių diskus priekyje ir 251 mm gale. Kiekviena elektroninė sistema taip pat turi savo „Alfa Romeo“ nustatymus.
 
Taigi pereiname prie svarbiausio klausimo — kaip automobilis važiuoja? Geros naujienos prasideda vos užvedus variklį — 1,4 l turbininis agregatas dirba kaip gerai sureguliuotas ir tolygus 2,0 l motoras. Šis variklis yra geresnis už iki šiol buvusias „Fiat“ versijas, o esant aukštesnėms apsukoms skamba taip gerai, kad tiesiog norisi rasti progų įsukti jį iki 6 500 aps./min. raudonos zonos.
 
Toks variklio charakteris dažnai priverčia nejučia pasiekti 6 800 aps./min. ribotuvą, nepaisant to, kad galime naudotis visomis šešiomis pavaromis, o aukščiausia yra gan ilga, kad leistų ramiai ir švelniai riedėti greitkeliu, lyg automobilyje būtų sumontuotas daug didesnio darbinio tūrio variklis. Galios tikrai užtenka. Įsibėgėjimas 0–100 km/h greičiau nei per 8 sek. yra gan geras, bet puikios sukimo momento savybės stiprią trauką užtikrina net tuomet, kai tachometro rodyklė dar labai toli nuo maksimalių apsukų. Tiesiog neleiskite motoro sūkiams nukristi žemiau nei 2 000 aps./min., nes teks prisiminti, jog tai tik mažo litražo variklis.
 
Pavarų perjungimas neprilygsta variklio klasei. Transmisija veikia užtikrintai, bet svirties eiga gana didelė ir pernelyg „guminė“. „Alfa Romeo“ kažkada garsėjo puikiomis greičių dėžėmis, bet šis jų bandymas tėra vidutinis.
 
MiTo taip pat gerai įveikia ir posūkius. Taip, priartėjus prie sukibimo ribos pirmi visada pradės slysti priekiniai ratai, bet tolygiai besielgianti važiuoklė, žemesnis nei Punto svorio centras, platesnės padangos, mažas variklio svoris ir sportiškos spyruoklės padeda išsaugoti neutralų automobilio valdymą, kol neperžengiamos jo galimybių ribos. MiTo gan pozityviai reaguoja į akceleratoriaus atleidimą posūkio viduryje, tad važiavimo trajektoriją galima koreguoti ne tik vairu, bet ir dešine koja. „Veloce“ stabdžiai yra labai stiprūs.
 
Dažniausia norisi važiuoti pasirinkus dinamišką DNA sistemos nustatymą, nes jis šiek tiek padidina vairo pasipriešinimą ir jo informatyvumą, taip pat pagreitina variklio reakcijas į vairuotojo komandas.
 
Vairo traukimas į vieną pusę įsibėgėjant juntamas labai retai, bet už tai tenka sumokėti — mūsų bandyto automobilio savybės nesiskyrė nuo kitų — akivaizdu, jog buvo paaukotas bet koks vairo informatyvumas esant neutraliai padėčiai. Tokia problema buvo tipinė, kalbant apie elektrinius vairo stiprintuvus, bet pastaruoju metu geriausiuose pavyzdžiuose ji buvo kiek galima sumažinta. Manome, kad iš dalies su šia problema gali būti susijusi ir vairo mechanizmui įtaką daranti DCT („Dynamic Torque Control“ — dinaminė sukimo momento kontrolė) sistema, kuri vairuotojui „pataria“, į kurią pusę reikia sukti vairą, siekiant automobilį suvaldyti ant šlapios ar apsnigtos kelio dangos. Ši sistema montuojama kaip standartinė įranga, bet dažniausiai net sunku įtarti, kad ji yra.
 
Važiavimo komfortas yra geras, ypač žinant, kad tai — sportiškas mažas automobilis. „Veloce“ važiuoja tyliai, bet pakaba puikai slopina kelio nelygumus, o MiTo kėbulo standumas išties įspūdingas. Tačiau kartais įveikiant išilginius nelygumus smūgio rezonansas perduodamas į saloną. Čia ir vairo mechanizmo savybių ties neutralia padėtimi srityje dar tikrai yra ką tobulinti.
 
Apibendrintai įvertinti naująjį „Alfa Romeo“ „mažylį“ yra gana sunku, nes tai tikrai pavykęs sportiškas mažas automobilis, turintis gerą charakterį.
 
Viena vertus, jis labai patiks daugeliui žmonių, kurie vertina stilių ir dizainą. Vien tai šiam modeliui garantuos sėkmę. Važiuoja MiTo būtent taip, kaip mes ir tikėjomės: puikiai įgyvendinta sportiško mažo automobilio koncepcija, panaudojus patikrintus bendrus komponentus ir pagrįstas išskirtines modifikacijas. Variklis taip pat nuostabus — jis traukia ir skamba dar geriau nei senesnės šio motoro versijos tokiuose automobiliuose kaip FIAT Bravo.
 
Nejaugi nėra trūkumų? Yra. Mūsų pagrindiniai priekaištai būtų skirti kartais nuobodžiam vairo mechanizmui, kuris nebūtų tenkinęs Alfasud inžinierių. Taip pat neideali ir priekinė pakaba, kuri ne visada susidoroja su kelio nelygumais.
 
„Alfa Romeo“ modeliai visada turi pateisinti didelius lūkesčius, o štai tokie trūkumai dažnai verčia nusivilti. Tačiau tai tik smulkmenos, o mūsų bandyti automobiliai dar nebuvo visiškai paruošti serijinei gamybai. Prieš pirmiesiems MiTo pasiekiant pirkėjus, turėsime progą dar kartą išbandyti jau patobulintą ir „nušlifuotą“ šio modelio variantą, štai tuomet ir padarysime galutines išvadas.
 
O šiuo metu ALFA ROMEO MiTo atrodo kaip daug žadantis italų kūrinys, nors ir nėra toks ryškus kaip FIAT 500. Galbūt „Alfa Romeo“ dar neįvertino kalno aukštį, į kurį nori įkopti, bet jie turi žemėlapį, eina teisingu keliu ir artimiausiais metais ruošiasi pristatyti dar ne vieną potencialiai sėkmingą modelį.
 
MiTo ANT LEDO
 
Dabar jau galima tai atskleisti. Praeitą žiemą, kai MiTo elektroninėse sukibimo ir stabilumo sistemose buvo daromi paskutiniai patobulinimai, AUTOCAR žurnalistai kelis automobilio prototipus galėjo išbandyti apledėjusioje bandymų trasoje Arjeploge, legendiniame testavimų centre Šiaurės Švedijoje.
 
Siekiant įvertinti automobilio valdymą ir natūralų balansą, nėra geresnės vietos nei šis ekstremaliai slidus poligonas. Trijų skirtingų DNA sistemos režimų slydimo kontrolės duomenis galėjome palyginti kur kas tiksliau nei daugumai vairuotojų kada nors teks patirti važinėjant normaliais keliais.
 
Dinamiškas nustatymas automobiliui leidžia šiek tiek slysti, tačiau normalus ir ypač prastų kelio sąlygų režimas kur kas efektyviau palaiko pastovų stabilumą ir kontrolę. Didžiausią įspūdį man paliko Q2 — riboto praslydimo diferencialo veikimą imituojanti sistema, kuri užfiksavusi, jog vienas iš dviejų priekinių varomų ratų pradeda prasisukti, jį pristabdo — tokiu būdu daugiau sukimo memento perduodama kitam ratui, kuris turėjo geresnį sukibimą.
 
Sistema naudinga tiek ant slidžios, tiek ant sausos dangos. Pasak gamintojo, Q2 ant sauso asfalto šoninį pagreitį važiuojant pastovaus spindulio lanku leidžia padidinti nuo 0,95 iki 1,0 g. Naujas interjeras yra gan sportiškas ir MiTo išskiria iš jo giminaičių — Punto ir Corsa. ALFA ROMEO (kairėje) erdvės ant galinių sėdynių yra kiek mažiau nei FIAT ir OPEL versijose. Paprastas trijų padėčių jungiklis (dešinėje) valdo automobilio važiavimo nustatymus.
 
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2008-09-18 16:30 »
Laikui begant tuos straipsnius reiketu ar tai i word nukopijuoti ar dar kaip, ir padayti atskira skilti jiems, kurioje butu matoma tik straipsniu temos, o paspaudus ant ju atidaytu pati straipsni. maciau tokia ideja, neblogai Foje tinklapyje padaryta, kartais labai idomu paskaityti kokiu 20metu archyvus. :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2008-09-18 17:41 »
Laikui begant tuos straipsnius reiketu ar tai i word nukopijuoti ar dar kaip, ir padayti atskira skilti jiems, kurioje butu matoma tik straipsniu temos, o paspaudus ant ju atidaytu pati straipsni. maciau tokia ideja, neblogai Foje tinklapyje padaryta, kartais labai idomu paskaityti kokiu 20metu archyvus. :)

 Su laiku,manau,tai pavyks igyvendinti. Na as turiu visus paskutinius zurnalus,tai galeciau padaryt su scaneriu idomesniu straipsniu kopijas ir kada prie progos sudet i kokia skilti atskira... ;)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2008-09-18 18:12 »
jo,su skaneriu dar geriau. orginalus straipsnio stilius isliktu.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2008-09-18 18:26 »
jo,su skaneriu dar geriau. orginalus straipsnio stilius isliktu.

 Jop. Ir kartu dar nuotraukos butu,tai galima butu matyt,kaip viskas atrode... :D
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2008-09-19 00:07 »
turiutoki straipsniuka apie 8c  ir dar apie kazkokia
AR159 2.0 jtdm Ti

Balkis

  • Svečias
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2008-09-19 07:57 »
cia yra elektroniniai zurnalai (nemokami), kam idomu galite pasiskaityti kai nera ka veikti ;)
http://www.zine.lt/