Is pacio ryto nuvykom i citroen centra vilniuje, susitikom su panele Greta (grazi,maloni vadybininke
) kuri iteike crosserio raktelius. Isores dizainas tikrai neblogas,aptakios tarsi prikimstos raumenu formos nuteike maloniai,gan idomus pasirode 18 coliu ratlankiai, netradicinis ornamentas,bet vaizdo tikrai negadino. atidarius vairuotojo dureles isvystame sviesiu spalvu salona,spartietitiskas bet funkcionalus,minkstos odos sedynes patogios net ir ilgoi kelionej,aukstesniam vairuotojui vietos taipogi pakankamai ko negalima pasakyti apie galine dali,atsisedus ant galiniu sedyniu man (192cm) tikrai vietos mazoka,galva remiasi i stoga,kojoms vietos taipat neperdaugiausia. Uzvedam 2.2 HDI 115kw/160ag dyzelini varikliuka,pasigirsta piktas urzgimas
apsidairau pikto suns lyg ir nera apsiraminam ir toliau tesiam apziura, tik isedes jauti kad tai sunkus visureigis,ispudis sustipreja pajudejus is vietos. Taigi jungiu pirma pavara ,gazas dugnas judam gan vangokai didelio pagreicio nesijaucia nes jo ir nera
antra pavara ,o cia jau tikrai geriau,automobilis soka is vietos,trecia taipogi nenuvilia,isvada vangoka pirma pavara,bet likusios penkios atperka sia nuodeme,parkavimas taipat nera sudetingas nes soniniai veidrodeliai dideli matomumas platus,dar padeda galinio vaizdo kamera. Vaziuojant dideliu greiciu (policijos pareigunai uzsimerkiat) apie 180 km/h vingiuotu asfaltu ispudis nelabai koks,masina gerai sugeria kelio duobes bei nelygumus ,bet stabilumo truksta,reikia atidziai stebet Citroeno elgesi, isvaziavus i zvyro kelia isbandom stabilumo kontroles sistemas,veikia!!! tik pradejus automobiliui slyst sonu sistema beregint viska sutvarko ir atstato visureigi. isbandom ir 4wd,dirba graziai puikiai. lygiam kelyje vaziavome 2wd.Siuos parametrus galima nustatyt paprastu rankeneles pasukimu,4wd-2wd arba automatiskai,tikrai patogu.
dar apie varikli........puikus,dinamiskas ,elastingas,pilnai pakanka siam sunkiam visureigiui,bet kuro atzvilgiu ...nelabai taupus.vaziuojant 110-120 km/h naudojo apie 8.5-9 ltr dyzelino,paspaudus iki 180km/h sanaudos pakilo iki 11ltr. salono apdailos plasmases pigokai atrodo,pataupe. Garso izoliacijai irgi galima papriekaistaut. FM radija silpnoka,vietomis eterije tegirdejom snypstima,pati garso sistema gan nebloga, bet ne auksciausios klases.
Reziume: nuvaziavome keleta simtu kilometru be nuovargio.Jei tureciau du vaikus ,zmona ir suni ( gal dar ir uosvei vietos atsirastu,maciau bagazinej dar islankstomos kedes ira
) kelionei i kaimo sodyba tikrai pirkciau si Citroen c-crosser