Pamineti reiktu tai, kad reikia rasti pirmiausiai neuzmusta Twin Spark, prie jo ydu prideciau faziu variatoriu, kuris 120-140 000km atlaiko, kainuoja nuo 550 iki 800lt ir keiciamas nuemus pagrindini dirza ir tai, kad dirzu ir vandens pompos keitimas atseina su darbu ir geromis detalemis ~1100lt (dalys 800lt, cia 2.0 TS motorui), 1.8 motorui manau i 800lt tilpti galima, manau tikrai suma nemaza kaip masinai kuri kainuoja 3-5k lt, panasios sanaudos ir JTD motorui (t.y. ~800-900lt), toliau tikrai nepigus malonumas ir tos 8 zvakes - 300lt uz visas jei deti tokias kaip priklauso (alternatyva yra - mazoms, tai benzopjuklu zvakes, o dideles kokias tik norite, nors ir po 8lt/vnt, bet tai tik tam kad nebutu "skyles"), toliau zvaklaidziai - 4vnt. kurie keiciasi - 300lt, ir rasti gerus devetu (netrukusiomis pypkemis po guma ties zvakemis) neimanoma, dar vieni del babibu skundziasi, jos 4, bet ju devetu rasti imanoma, tiesa beveik visos buna paskilinejusios nuo senatves. Jei jau pirksi Twin Spark tai pasimatuok kompresija to motoro ir tepalo spaudima pries pirkdamas - nera sunkus darbas servise, V6 motorui taipogi (bent 3 cilindru kompresija, nes prie kitu 3 priejimas labai sunkus) ir tepalo spaudima ir aisku ant kompo verta pazeti oro srauto darba, lambda zondo, akumuliatoriaus krovimo, airbag sistema.