vis tiek nesuprantu kodel daznai reikia naudotis nuolaidom? juk kiekvienai padevetai masinai anksciau ar veliau pareina tam tikri mazgai. man pvz nei su 156, nei su 145, nei dabar lybra neteko antra karta tvarkyti to pacio mazgo. jei susitvarkiau, tai ir pamirstu ta, ka dariau. nebent naujas reikalas islenda. bet cia velgi.. juk ne nauja masina taip kad tas daznumas priklauso ir nuo pradines auto bukles, kuria nuperki. o paskui jau kaip iseina.
ai nors dzin, as su carine e 6 men pratempiau nors ne lito i ja neikisai (tiesiog viskas veike ir nebuvo reikalo), bet kas is to?? buvo nuobodu. ilipau i masina su dvasia ir man ji patinka. ramu
cia tai jau viskas gerai bet nuskambejo kaip pazystamas sake SAAB bklube visi apie masinos dvasia kalba, bet matosi jei litu daugiau turetu tai iskart koki mersa ar bmw pirktu..
tai ir aps tave panasiai nuskambejo..
kodel pas mus klube taip mazai masinu su dvasia pvz.. 159??
ne 159 yra tikroji dvasia. Ne 156 ir net ne 146
Tikroji dvasia yra Alfa Montreal, Gtv6, senieji Spider ir pan. Stai, kur yra dvasia, klasika, tikroji italija. Duotu man tris 159 ir viena gera Montreal, su salyga, kad parduoti ju negaliu, o tik eksplotuoti, manau, net negalvociau ka pasirinkti, aisku Montreal. Kada nors gal ir 159 prilygs tai dvasiai, bet siandien tai tiesiog geras, grazus, prabangus ir labai brangus automobilis, ne kiekvieno nosiai. Tai tik mano nuomone. Kai tik litu turesiu, pirmas zvilgnis turetu krypti i Montreal ar Gtv6.