Autorius Tema: Tepalai ir viskas apie juos:  (Skaityta 285057 kartus)

Neprisijungęs stafas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 231
  • Karma: +1/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #100 Įrašytas: 2009-10-19 13:45 »
ka as norejau pasakyti....pagal kai kuriuos gerbiamuosius jei auto prasukusi virs 200000 stukikiu km...tai galima pilti visoki bruda.cia juk tas pats kas lavonui analginas ;D tai ir pasiuliau...atrabotkes uz dyka.bicas dirba lok.depe....gali suvairuoti backyke.jei poreikis toks yra.pilkite i sveikata...ir manau net tos atrabotkes kokybe daug geresne bus nei jusu MOTECO...o ka as noriu pasakyti dar...i savo lavona pilu SELENIA graziai ipakuota,skardiniam kanistriuke...ir permoku uz grazias raides,kanistriuka,reklama...ir dar b...zino uz ka.man tas kisenes nedrasko ir gerai jauciuosi... ;D o eme tame...pilkite ka tik norite....juk cia ir taip aisku.vienam reikia vienokios kokybes...o kitas ir atrabotkese mato ta pacia kokybe uz 30lt... ;D

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #101 Įrašytas: 2009-10-19 14:50 »
taigi, beliko nuspręsti, kas tai yra lavonas  ;D
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Daineckaz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +0/-0
  • DOO943 Argento bellezza
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #102 Įrašytas: 2009-10-19 15:44 »
Nesertifikuotos prekės parduotuvių lentynų nepasiekia. O kokybės nustatinėjimas remiantis prekybos tinklo akcijine kaina - kaip būrimas iš kavos tirščių: vieni tiki kiti ne. Neterškim temos savo subjektyviomis nuomonėmis. Manau visi sutiks, kad visų čia pasisakiusiųjų kompetencija tepalų inžinerijos srityje yra pagrįsta ne aukštesnio nei "agentūros VBS" lygio informacija  ;D

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #103 Įrašytas: 2009-10-19 16:27 »
Nesertifikuotos prekės parduotuvių lentynų nepasiekia. O kokybės nustatinėjimas remiantis prekybos tinklo akcijine kaina - kaip būrimas iš kavos tirščių: vieni tiki kiti ne. Neterškim temos savo subjektyviomis nuomonėmis. Manau visi sutiks, kad visų čia pasisakiusiųjų kompetencija tepalų inžinerijos srityje yra pagrįsta ne aukštesnio nei "agentūros VBS" lygio informacija  ;D
aš kokybę nustatinėju analizuodamas alyvos pateikiamus duomenis.
kokia klampa prie 100 (ar ji man tinka), ar atitinka kategoriją (A3, SJ...SL...SM), įdomus priedų skaičius ir panašūs dalykai, pažįstamo auto specialisto nuomonė...

manau kas domisi, tai tas ir domisi rimčiau, nei agentūros VBS ar kokia ten informacija.
ar čia reiškia, kad tai kavos tirščiai??? kokius dar reik baigti mokslus, kad išsirinkti alyvą???
nors jos pagaminimo procesas sakysim nėra paprastas, tačiau ji turi skaičius, katrie apibūdina jos sąvybes.
nereikia būti chemiku, kad suprasti tuos dalykus.
būtent čia norisi konstruktyvios diskusijos, nes vis atsiranda katras stebisi, kodėl čia išvis domimės, gi ir taip `viskas aišku`, kitas, kad jūs visi durni, ir niekad nesuprasit nieko apie alyvą, kitas kad tiesos gyvenime nėra ir nerasit...

lygindami kitus pagal save patys ir išsiduodame į ką kreipiam dėmesį. aš nesakiau juk kad kaina = kokybė. aš sakau kad kokybė = kokybė.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #104 Įrašytas: 2009-10-19 17:09 »
ka as norejau pasakyti....pagal kai kuriuos gerbiamuosius jei auto prasukusi virs 200000 stukikiu km...tai galima pilti visoki bruda.cia juk tas pats kas lavonui analginas ;D tai ir pasiuliau...atrabotkes uz dyka.bicas dirba lok.depe....gali suvairuoti backyke.jei poreikis toks yra.pilkite i sveikata...ir manau net tos atrabotkes kokybe daug geresne bus nei jusu MOTECO...o ka as noriu pasakyti dar...i savo lavona pilu SELENIA graziai ipakuota,skardiniam kanistriuke...ir permoku uz grazias raides,kanistriuka,reklama...ir dar b...zino uz ka.man tas kisenes nedrasko ir gerai jauciuosi... ;D o eme tame...pilkite ka tik norite....juk cia ir taip aisku.vienam reikia vienokios kokybes...o kitas ir atrabotkese mato ta pacia kokybe uz 30lt... ;D
Nu manoji viena buvo prabegus ~93000, kita ~53000, kai pirkau. Toli grazu iki 200000. Taip pat netruksta ir kitu alfu su rida ~100000, apstu tokiu, tai dar vienas isskirtinis alfos bruozas Lietuvoje, tad manau, tepalus rinktis verta.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Renco

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 384
  • Karma: +2/-0
  • CHF 747 JBC 949
    • Žiūrėti profilį
    • picasaweb.google.com
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #105 Įrašytas: 2009-10-19 17:18 »
Na del sertifikuotu prekiu parduotuvese, tai labai didelis klaustukas. Paduok pinigu reikiamam zmogui ir turesi ta sertifikata. O su lietuviu mokejimu ir noru darytis pinigus bet kokia kaina, parduotuvese atsiranda skalbimo milteliai per puse maisyti su soda ir pan. Tai ir tepalai galetu buti ne isimtis. Ir kuo brangesnis ir populiaresnis gamintojas, tuo didesne tikimybe, kad gali nusipirkti primaisyto tepaliuko, juo labiau, kad praktiskai visi gamintojai tiekia tepalus cisternose ir tik pristatyti i sali jie yra ispilstomi. Cia siaip pamastymui.
   Kol variklis "rijo" tepalus pyliau ir Lukoil ir to paties Motec pasitaikydavo ir tikrai nebuciau galvojes pilt kazka brangaus, kai per 1000km reikia supilti 1l tepalo. Po variklio remonto, pasitariau - supyliau Mobil 5W50. I Pries tai tureta auto pyliau Castrol Magnatec - varikliukas visas blizgejo is vidaus. Kiekvienam pagal savo poreikius: ramiai vazinejant tikrai uztektu ir 10W40. O firma - kiekvieno pasirinkimo laisve. Cia kaip ir su visom kitom prekem. Jei nenoresi ir busi isitikines, kad koks BMW ar VW yra slamstas - manau niekas neitikins pirkti sios markes. Jei buciau kreipes demesi i tai ka kalba zmones apie Alfas, greiciausiai buciau saviskes nepirkes. Tas pats buvo ir su tepalais: pabandziau Castrol savo laiku ir jokioj parduotuvej man kitokio tepalo neikiso. O ar isitikinimai cia kalti ar paties durnumas - taip ir nezinau.    
Buvo: Nissan Sunny '93; 1.4. 6 metai.
          Skoda Felicia '97; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          Honda Civic 4'th gen. '91; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          AR 156; '98; 2l T-SPARK; zalia. 8,5m R.I.P. (infarktas)
Yra:    AR 164; '93; 3l V6 24V;

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #106 Įrašytas: 2009-10-19 18:29 »
Bijau likti isvadintas kad esu is "agentūros VBS"  ;D bet visgi, tiek daug "inzinieriu" sulyginusiu Castrol su Motec ir pan., apie tepalus, skaitau domiuosi tikrai labai daug, atlikes neviena eksperimenta, kaip pvz viena pateiksiu, senokai tai buvo, tepalai buvo 5W40 kroon oil, pravaikiau masina apie 3000km, per ta laika supyliau 3l tepalo, galima sakyti motorui nekas, bet traukia ganetinai puikiai, isleidau, supyliau dar tuo laiku Pemco 5W40 (nes turejau naujo visiskai gaves dovanu), 1000km ir nudege apie 1.3l kazkur, skaitau praploviau varikli ir po 1000km isleidau ir supyliau CASTROL 5W40 per 3000km uzteko dapilti apie 1.5l  :) kas liecia tepalo spaudima, ir su Kroon oil ir su Pemco labai didelio skirtumo nebuvo, gerai pavaikius 1.5 bar, bet su Castrol vaikyk nevaikes zemiau 2.3 bar kazkur nenukrisdavo. Taip pat sulyginau Mobil su Selenia, Kroon Oil su Liqui Moly ir ta pati Liqui Moly su Mobil. Daug rasyti kuom skiriasi nudegimas, spaudimai, variklio voztuvu kalenimas ir t.t. Kas pabando paeksperimentuoti ant biski labiau pavargusio motoro kuris siek tiek linkes deginti tepalus tas daug ka gali pastebeti. Su Audi 100 2.3 eksperementas nepavyko, per 150000km buvo pilta tiek visko kad sunku prisiminti - isvada NIEKADA nereikejo dapilti nei laselio, o spaudimo nera daviklio, o kalimas kompensatoriu garsus - tai senesnems Audi normalu  :) dabar kyla noras pabandyti Xado naujove su revitalizatoriumi, aprasyta labai graziai ir pan, ko neteko skaityti apie kitus tepalus.

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #107 Įrašytas: 2009-10-19 18:54 »
Bijau likti isvadintas kad esu is "agentūros VBS"  ;D bet visgi, tiek daug "inzinieriu" sulyginusiu Castrol su Motec ir pan., apie tepalus, skaitau domiuosi tikrai labai daug, atlikes neviena eksperimenta, kaip pvz viena pateiksiu, senokai tai buvo, tepalai buvo 5W40 kroon oil, pravaikiau masina apie 3000km, per ta laika supyliau 3l tepalo, galima sakyti motorui nekas, bet traukia ganetinai puikiai, isleidau, supyliau dar tuo laiku Pemco 5W40 (nes turejau naujo visiskai gaves dovanu), 1000km ir nudege apie 1.3l kazkur, skaitau praploviau varikli ir po 1000km isleidau ir supyliau CASTROL 5W40 per 3000km uzteko dapilti apie 1.5l  :) kas liecia tepalo spaudima, ir su Kroon oil ir su Pemco labai didelio skirtumo nebuvo, gerai pavaikius 1.5 bar, bet su Castrol vaikyk nevaikes zemiau 2.3 bar kazkur nenukrisdavo. Taip pat sulyginau Mobil su Selenia, Kroon Oil su Liqui Moly ir ta pati Liqui Moly su Mobil. Daug rasyti kuom skiriasi nudegimas, spaudimai, variklio voztuvu kalenimas ir t.t. Kas pabando paeksperimentuoti ant biski labiau pavargusio motoro kuris siek tiek linkes deginti tepalus tas daug ka gali pastebeti. Su Audi 100 2.3 eksperementas nepavyko, per 150000km buvo pilta tiek visko kad sunku prisiminti - isvada NIEKADA nereikejo dapilti nei laselio, o spaudimo nera daviklio, o kalimas kompensatoriu garsus - tai senesnems Audi normalu  :) dabar kyla noras pabandyti Xado naujove su revitalizatoriumi, aprasyta labai graziai ir pan, ko neteko skaityti apie kitus tepalus.

na ir pasakykit dabar, kad neįdomu skaityti ką parašė gerb. vanagiux? išprievartauji šiaip ne taip įdomesnę diskusiją, iki tol burnoja tas ir anas maždaug tylėk, o paskiau jau žėk irgi įdomu pasidaro.
tik ka buvau maximoj, įdomumo dėlei pavarčiau Motec geltoną bakelį 10w40, teparašyta API SJ/CF klasifikacija. o Mobil1 jau berods SL, ir MB ir VW aprobacijos, deja kaina irgi gerokai skiriasi...
beje, vanagiux, gal galima platesnio pasakojimo apie alyvas, eksperimentavai, bet išvados kokios?
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #108 Įrašytas: 2009-10-19 20:47 »

[/quote]

na ir pasakykit dabar, kad neįdomu skaityti ką parašė gerb. vanagiux? išprievartauji šiaip ne taip įdomesnę diskusiją, iki tol burnoja tas ir anas maždaug tylėk, o paskiau jau žėk irgi įdomu pasidaro.
tik ka buvau maximoj, įdomumo dėlei pavarčiau Motec geltoną bakelį 10w40, teparašyta API SJ/CF klasifikacija. o Mobil1 jau berods SL, ir MB ir VW aprobacijos, deja kaina irgi gerokai skiriasi...
beje, vanagiux, gal galima platesnio pasakojimo apie alyvas, eksperimentavai, bet išvados kokios?
[/quote]
jau is to ir isplaukia kainos skirtumas. sj alyva seniems varikliams, naturalu, kad tokia alyva daug pigesne. ji prastesne. vienas bruozas jau islindo. Vanagiux, tai mestelk, ka su Liqui Moly istestavai placiau?
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #109 Įrašytas: 2009-10-19 20:52 »
Su visa pagarba, bet tokie testai visiskai subjektyvus.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda