Autorius Tema: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)  (Skaityta 1715163 kartus)

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5560 Įrašytas: 2016-10-25 00:08 »
tiesiogAS jau kaip tikras JTS ekspertas - maž pats jau nusižiūrėjęs kokį 3.2JTS turi, you know, just for fun :D

to 156tas: tai klausyk kaip motoras dirba, kad nebūtų pašalinių garsų kaip kad grandinės barškesys kad būna. kompa pasijunk dėl motoro klaidų - jei tik kažkas bus su fazėm ar pan. jau negerai.
bendrai tai viskas su tais motorais būtų gerai jei fiatas nesugalvotu tepalus keisti kas 30000km. užsienio forumuose yra kas nuvažiavę po >200000km ir jokių bėdų, bet keičia tepalus kas 10-15kkm. nes skelbimuose jei pastebėsi, tai daug parduodamu su palei 100kkm ridom, nes keičiant tepalus pagal gamintoją, ketvirto tepalų keitimo jau paprastai nesulauki negavęs pašalinių garsų iš motoro :D tad ir didžiausia problema nusipirkti tokį, kuriam tepalai buvo keisti dažniau.
kiek pamenu 1,9-2,2 JTS grandinių/įtempėjų yra, su 3,2 jau ten kita kalba ir kainų kategorija ;)
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5561 Įrašytas: 2016-10-25 21:21 »
Jtd tepalu keitimo intervalas, pagal gamintoja, toks pats ilgas, bet su jais nera problemu. Ir tie intervalai tokie nelabai fca ismislas, dauguma gamintoju, kartu su tepalu gamintojais tokius rekomenduoja. Slamstas tie jts ir nera cia ko slieku ieskoti, akivaizdus pvz del jtd ar v6, jie kokybiski ir niekas nesako: "keisk tepalus dazniau, priziurek geriau, tas nuvaziavo tiek, o anas tiek ir pan.", psichologine paguoda, saves nuteikinejimas geriausiam variantui ir naivus tikejimas, kad gal viskas bus gerai  jam kokybes ir patvarumo neprides. O jei just for fun trying, tai, kodel gi ne, kazkam ir milijonus pavyksta laimeti :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Assassin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 537
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5562 Įrašytas: 2016-10-25 21:38 »
Jtd tepalu keitimo intervalas, pagal gamintoja, toks pats ilgas, bet su jais nera problemu. Ir tie intervalai tokie nelabai fca ismislas, dauguma gamintoju, kartu su tepalu gamintojais tokius rekomenduoja. Slamstas tie jts ir nera cia ko slieku ieskoti, akivaizdus pvz del jtd ar v6, jie kokybiski ir niekas nesako: "keisk tepalus dazniau, priziurek geriau, tas nuvaziavo tiek, o anas tiek ir pan.", psichologine paguoda, saves nuteikinejimas geriausiam variantui ir naivus tikejimas, kad gal viskas bus gerai  jam kokybes ir patvarumo neprides. O jei just for fun trying, tai, kodel gi ne, kazkam ir milijonus pavyksta laimeti :D

Neįmanoma nesutikti :)
Buvo -Alfa Romeo 156 2.4JTD chip 120kW.Black.
Alfa Romeo 156 1.9JTD Black.
Alfa Romeo 156 2.4JTDM `04 Black. </3
Alfa Romeo Crosswagon Q4
Yra- Ir vėl Alfa Romeo Crosswagon Q4 <3
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTDm TI.

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5563 Įrašytas: 2016-10-25 22:21 »
Jtd tepalu keitimo intervalas, pagal gamintoja, toks pats ilgas, bet su jais nera problemu. Ir tie intervalai tokie nelabai fca ismislas, dauguma gamintoju, kartu su tepalu gamintojais tokius rekomenduoja. Slamstas tie jts ir nera cia ko slieku ieskoti, akivaizdus pvz del jtd ar v6, jie kokybiski ir niekas nesako: "keisk tepalus dazniau, priziurek geriau, tas nuvaziavo tiek, o anas tiek ir pan.", psichologine paguoda, saves nuteikinejimas geriausiam variantui ir naivus tikejimas, kad gal viskas bus gerai  jam kokybes ir patvarumo neprides. O jei just for fun trying, tai, kodel gi ne, kazkam ir milijonus pavyksta laimeti :D

dar reikėjo furas kokias paminėti - ten intervalas palei 80kkm svyruoja. gal lengvosiom pradėkim taikyti.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5564 Įrašytas: 2016-10-26 20:57 »
dar reikėjo furas kokias paminėti - ten intervalas palei 80kkm svyruoja. gal lengvosiom pradėkim taikyti.
O furos cia prie ko, teko matyti furu su 1.9/2.4JTD/Busso ar siaip parasiai, kad parasyti? :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5565 Įrašytas: 2016-10-26 23:52 »
O furos cia prie ko, teko matyti furu su 1.9/2.4JTD/Busso ar siaip parasiai, kad parasyti? :)

kaip tai prie ko. prie tavo paminėtų dyzelinių auto tepalų keitimo intervalo, kai kalba eina apie benzus.

aš suprantu, jog kaip pirkėjui labai patraukliai atrodo auto gamintojo deklaruojami maži TCO su ilgais serviso intervalais. tik yra vienas bet - gamintojas irgi skaičiuoti moka, o ypač šiais laikais, kai vienas modelis dar nespėjo net pasenti, o jau naujas išėjo. paskaičiavo, jog ta mašina su tokiais intervalais turi atlaikyti garantinį, o jam pasibaigus visokie užkalę varikliai, trūkinėjančios grandinės čia jau kliento bėdos.
dar keistai atrodo kai tas pats tepalo filtras eina tiek į reguliaraus serviso intervalo, tiek į long-life tipo auto. išėmi iš pastarojo jį - o ten pusė filtro jau motore susiurbta. na bet gamintojas deklaruoja ilgą tepalų keitimą, kaip čia taip galėjo nutikti, matyt filtras nekokybiškas pasitaikė :D
neveltui BMW praeitais metais kiek pamenu išleido TSB su pakeitimais serviso intervalui - nepriklausomai ar benzas ar dyzelis - keičiam kas 15000km tepalus.
arba kitas pvz. nusipirkus naują VAG'ą dylerio pabandyk paprašyt perstatyti servisą iš long-life į trumpesnį. jis ten kryžium guls ir visaip atkalbinės kam tau to reikia, juk kiek sutaupysi su long-life ;)
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5566 Įrašytas: 2016-10-27 06:37 »
kaip tai prie ko. prie tavo paminėtų dyzelinių auto tepalų keitimo intervalo, kai kalba eina apie benzus.

aš suprantu, jog kaip pirkėjui labai patraukliai atrodo auto gamintojo deklaruojami maži TCO su ilgais serviso intervalais. tik yra vienas bet - gamintojas irgi skaičiuoti moka, o ypač šiais laikais, kai vienas modelis dar nespėjo net pasenti, o jau naujas išėjo. paskaičiavo, jog ta mašina su tokiais intervalais turi atlaikyti garantinį, o jam pasibaigus visokie užkalę varikliai, trūkinėjančios grandinės čia jau kliento bėdos.
dar keistai atrodo kai tas pats tepalo filtras eina tiek į reguliaraus serviso intervalo, tiek į long-life tipo auto. išėmi iš pastarojo jį - o ten pusė filtro jau motore susiurbta. na bet gamintojas deklaruoja ilgą tepalų keitimą, kaip čia taip galėjo nutikti, matyt filtras nekokybiškas pasitaikė :D
neveltui BMW praeitais metais kiek pamenu išleido TSB su pakeitimais serviso intervalui - nepriklausomai ar benzas ar dyzelis - keičiam kas 15000km tepalus.
arba kitas pvz. nusipirkus naują VAG'ą dylerio pabandyk paprašyt perstatyti servisą iš long-life į trumpesnį. jis ten kryžium guls ir visaip atkalbinės kam tau to reikia, juk kiek sutaupysi su long-life ;)
Kaip pirštu į akį, čia tas pats kaip su life time tepalais greičių dežėse, tik pagal gamintoja life time mašinos yra 6metai ir po presu, niekas net negalvoja, kad lietuviai važiuos ir 12 ir 20metų... vartojimo kultūra...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5567 Įrašytas: 2016-10-28 20:37 »
kaip tai prie ko. prie tavo paminėtų dyzelinių auto tepalų keitimo intervalo, kai kalba eina apie benzus.

aš suprantu, jog kaip pirkėjui labai patraukliai atrodo auto gamintojo deklaruojami maži TCO su ilgais serviso intervalais. tik yra vienas bet - gamintojas irgi skaičiuoti moka, o ypač šiais laikais, kai vienas modelis dar nespėjo net pasenti, o jau naujas išėjo. paskaičiavo, jog ta mašina su tokiais intervalais turi atlaikyti garantinį, o jam pasibaigus visokie užkalę varikliai, trūkinėjančios grandinės čia jau kliento bėdos.
dar keistai atrodo kai tas pats tepalo filtras eina tiek į reguliaraus serviso intervalo, tiek į long-life tipo auto. išėmi iš pastarojo jį - o ten pusė filtro jau motore susiurbta. na bet gamintojas deklaruoja ilgą tepalų keitimą, kaip čia taip galėjo nutikti, matyt filtras nekokybiškas pasitaikė :D
neveltui BMW praeitais metais kiek pamenu išleido TSB su pakeitimais serviso intervalui - nepriklausomai ar benzas ar dyzelis - keičiam kas 15000km tepalus.
arba kitas pvz. nusipirkus naują VAG'ą dylerio pabandyk paprašyt perstatyti servisą iš long-life į trumpesnį. jis ten kryžium guls ir visaip atkalbinės kam tau to reikia, juk kiek sutaupysi su long-life ;)
Uzvedei netemon su furom, o baigiai, visgi, kad ir vag ir kiti analogiskai ilgus intervalus duoda, tai kam isvis reikejo tas furas cia kisti, kai kalbam apie lengvasias.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5568 Įrašytas: 2016-11-06 19:12 »
biski priekyje laisvumas atsirado :D
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #5569 Įrašytas: 2016-11-06 19:23 »
Rat style gali gamintis.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491