Autorius Tema: AR GT 3.2 v6  (Skaityta 9688 kartus)

Prisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5659
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
AR GT 3.2 v6
« Atsakymas #100 Įrašytas: 2018-06-13 21:58 »
Jinai kristi tai krenta, bet kaskart uzkurus per nauja turi atsistatyti ir rodyti realu benzino kieki. O nuvaziuoti, kad nukristu iki nulio, tai turi labai ilgai vaziuoti vienu uzkurimu ir benzo buti lasai. Tie siurbliai ne tik duju prastu bijo (labiau purkstukai), bet ir vaziavimo pustusciu baku, nes nuo duju jis ausinamas (idiotiska konstrukcija). Siaip kiek domejausi sita vialle, tai patys montuotojai nuo jos atkalbinejo, kiek imanydami
Ten idiotiškas sprendimas, kad dujų balionas ir siurblys viename, dujų balionas šaltas, siurblys karštas, kondencatas renkasi ir viskas ten iš vidaus rudyja nebent gal patobulino jau konstrukcija ir kokią nors ventiliaciją padarė...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR GT 3.2 v6
« Atsakymas #101 Įrašytas: 2018-06-14 09:27 »
Nepatobulino nieko ir jau nebepatobulins. Tiesiog saukstai po pietu siai "kartai", nes realiai tai ten net ne jokia 5 karta, nes sita ju technologija atsirado ne veliau, nei sena gera IV iranga. Liaudyje ji ilga laika vadinta, ne V, o tiesiog "olandiskom" dujom, kai IV- M.T.M "italiska". Ten tas siurblys dar ir perkaista, jei vazinejama su apytusciu baku, turi visada buti min tam tikras duju kiekis, kad ausintu siurbli. Realiai turi baka 50l, isvazineti gali 40, o likusius tik vaziotis. Stai cia jau visiskas logikos nebuvimas taip padaryti. O jei turi baka 40l, tai isvis nieko dujoms nebelieka :)
As toki vaizda susidariau, kad ta Vialle gyvena sekmingai savo gyvenima olandijos rinkoje, kur dujos dominuoja ir siam gamintojui tos rinkos pilnai pakanka, o gal net ir aptarnauti nespeja. Jie ten, zinoma, turi savo placiai isvystyta servisa, senas Vialle tradicijas ir del nieko galvos nesuka. Gyveni olandijoj, ideda jau Vialle ir vaziuoji. O stai uz olandijos ribu viskas atrodo kitaip. As nemazai ja domejausi, del tos deklaruojamos galios padidejimo, uzvedimo dujomis, neva ir sanaudu sumazejimo. Bet tikriausiai ne veltui patys montuotojai, visi iki vieno, kurie ja montuoja atkalbinejo nuo tokio sprendimo. Visi tie "privalumai", kaip padidejusi galia, uzvedimas lpg, sumazejusios sanaudos tera mitai ir su realybe nieko bendro neturi. Taip, kazkiek galia paauga, bet labai simboliskai ir, pasak, tikrai to nepajustum. O problemu si iranga turi daug. Ir tie trukumai niekaip neatperka jos smulkiu privalumu. Galiausiai ir pati iranga kainuoja apie 30% daugiau uz laiko patikrinta BRC/Zavolli, jau nekalbant apie maziau zinomus gamintojus, kurie irgi nera blogi. Ten kaina jau ir dvigubai juos lenkia. Prie viso to, na, sako, jei jau labai uzsispyriai, galim ideti, BET! Kai siurblys ar purkstukai neuis saibom (o tai turetu nutikti greitai :D ), garantija bus tokia, kad isimsim ta siurbli, siusim gamintojuo, jis ten testuos, ziures, kraipys galva, jei pripazins, kad kalte ju, issius nauja, mes idesim. Tas gali trukti nuo poros savaiciu iki ....... Tvarko Vialle vietoje ir kazkiek daliu turi tik Siauliuose, berods, viena firma ir tai cia jau is savo kisenes mokant, o ne garantine "chaliava" naudojantis. Stai tokia informacija as surinkau.
Yra pries keleta metu pristatyta, vadinamoji VI karta, ten panasiai kaip Vialle, tik jau ir purkstukai naudojami benzino, cia tikriausiai sprendimas visiems tfsi,jts ir kitiems siuolaikiniams varikliams. Bet ji dar nei isbandyta, nei laiko patikrinta, o kol kaina nenukris pacios irangos, turbut ir nebus isbandyta. Ateitis parodys.
Sita Vialle, kaip suprantu irgi is olandijos atvaziavo su GT, darbas geras, ideta graziai, priziurek ir tikekimes vaziuos, be problemu :alaus:
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Juodas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 157
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR GT 3.2 v6
« Atsakymas #102 Įrašytas: 2018-06-14 11:58 »
Mano 147 būtent su olandiškom dujom. Nežinau, ar čia šita Vialle, bet kuro rodyklė nekrenta - rodo tiek, kiek turi rodyti. Galios atžvilgiu jokio skirtumo ar ant dujų ar ant benzo. Tik variklio darbas ant benzo yra malonesnis ausims. Ekonomija -  superinė.
Tiesa, tų dujų aš jau nenaudoju gal kokie metai su viršum (atvažinėjau ~5 metus) nes, kaip jau KLIFF minėjo, preliminariai būtent siurblys nuėjo velniop. Dujininkai prigazdino - laukia brangūs reikalai, o vėliau mačiau, jog beveik niekas nenori apskritai apsiimti. Bet Kaune lyg vieną vietą buvau radęs.

ps. sorry garažo autoriaus už antrines temas.
« Paskutinį kartą keitė: 2018-06-14 12:13 sukūrė Juodas »
Alfa Romeo 147 / 1.6 / 2001 / 2012-->
Alfa Romeo GT / 1.9 / 2004 / 2017-->

Neprisijungęs daewon

Ats: AR GT 3.2 v6
« Atsakymas #103 Įrašytas: 2018-06-15 10:23 »
Viskas ką jūs čia sakote makes sense kai automobilis naudojamas kaip kasdienis ir moki savo pinigus už tą sistemos instaliaciją ir t.t., o ne kaip dabar auto išvažiuoja "kai nuotaika yra" ir man giliai nusispjaut kokie tos įrangos niuansai.

Kitas dalykas net nebūčiau svarstęs v6+lpg įsigijimo jeigu būtų tipinis sprendimas su tragiškais komponentais kur tikrai atrodo kaip viryklė sumontuota po kapotu. Šioje vietoje Vialle dujų sistemos estetinis sprendimo išpildymas yra visiškai tinkamas atviram v6 busso variklio skyriui kai nėra vietos kur paslėpti komponentus nuo akių. Jau nupirktas automobilis buvo su tvarkingai sumontuota sistema, bet šį sezoną ten išvis nežinodamas neatskirsi ir tik purkštukai išduoda jog kažkas nestandartiško. Engine Bay nuotraukos bus kiek vėliau :D

toliau maintenance manęs visiškai nejaudina, nes kaip ir sakiau - sumokėti pinigai už dujų įranga lygus 0€ ir ta suma tikrai nebuvo įskaičiuota į įsigijimo vertę, tai betkokios maintenance išlaidos man yra pateisinamos nes kolkas džiaugiuosi nemokėdamas už tai jokios kainos (nu ok, sumokėjau 50€ iki šios dienos) ir kai reikės remontuot - remontuosim ar pirksim naują komponentą. O ir tas pats "baisus" siurblio remontas kurio čia taip visi kratosi nėra toks baisus.

Lietuvoj yra bandziusiu uzsiimineti bet kai reikėjo konsultacijos - supratau jog nebeužsiima. Detales kur gauti Lietuvoje yra, net patys Vialle nukreipia į atstovą bet tie "atstovai" irgi nieko negali padėti jeigu reikalingi komponentai. Pasiūlai padengti visus kaštus su nestandrtinių dalių užsakymų - atsisako. Šiam dalykui lenkija/vokietija - jokių problemų, jiems matyt pinigų labiau reikia :)

Įdomus pastebėjimas dėl pustuščio bako ir pagal tą siurblį kaip ir viskas logiška kiek esu matęs tą siurblį nuotraukose ar kataloge. Bet patikėkit, jis labai ilgai su tuo pustuščiu baku ir čia gal aktualiau mašinai kuri valgo <10L  :DD
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Prisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5659
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
AR GT 3.2 v6
« Atsakymas #104 Įrašytas: 2018-06-15 12:26 »
Tai, kad dujų balione net bet kokioje įrangoje dujų lieka apie 10-15% nes jau nebūna pakankamas slėgis, kad dujomis važiuoti.
Pas mane bakas buvo 87ltr, tippdavo tik po pasibaigimo 62ltr tai kaip KLIFF minėjo visi dujininkai vežiojasi balastą, bet nepriklausomai nuo dujų įrangos kartos ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR GT 3.2 v6
« Atsakymas #105 Įrašytas: 2018-06-16 16:09 »
Manau, tau cia ne del likucio, o tiesiog del slegio saugos rezervo tilpdavo 62l, vietoj 87. Nes jeigu plude nelankstyta, tai gamykliskai padaryta, kad voztuva uzdaro pripylus apie 80% turio, pagal visus tuos saugumo standartus. Plude palenk ir pripilsi visus 87l ;) Zinoma, jei aktualu pilti baka sklidinai, pvz norvegijoj tas aktualu, kai duju degalines kas 300km atstumais issideste, lietuvoj, lenkijo ir daugelyje kitu saliu, visiskai ramiai su tais 80% uzpildymu galima gyenti.

Juodas, Bijau pameluoti, bet lyg ir setaltas siauliuose tvarko vialle, o gal ne, bet ten tuose galiuose, paguglines tikrai rastum, kaip jie ten vadinasi ir ar betaiso dar jas, jeigu aktualu.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491