Taigi taigi. Galbut moderatoriai ir adminai nesupyks, jei kelione bus aprasyta ne konkreciai susijusi su Alfa, bet ji ten taip pat dalyvavo pradzioj ir pabaigoj.
Kaip jau kai kurie zinot, turejau laimes 12 dienu pabuvot Mexico's zemeje. Viskas prasidejo nuo keliones su Alfa i Rygos orouosta. Kelione, tiek pirmyn, tiek atgal praejo be nesklandumu. 12 dienu pastovejusi Alfute uzsivede is pirmo karto, bet kiek sunkiau starteri pasuko, bet juk svarbiausia uzsivest. Lyg ir kaladeles nuo stovejimo buvo kiek prisalusios, bet pajudejus, viskas normalizavosi.
Kelione lektuvais i Mexica, tai Jezau Jezau. Nezinau, kaip
stasiui buvo, kai i salas skrido, bet man asmeniskai 11 val. issedet lektuve, tai svelniai tariant "ragas" buvo.
Na bet dzin. Atgal dar daugiau teko paskraidyt ir maza to net su 3 lektuvais (viskas pagal plana). Bet ir tai neesme.
Esme yra tai ka pavyko pamatyt Mexico'je. O maciau nemazai. Actekai, Majai, Zapotekai, kaktusai, dziungles begales gyvunu gyvenantys laisvai ir stebimi per saugu atstuma. Visa tai galesiu placiau papasakot per kokius meetus su PC rankose, nes viska sukelt (apie 700 foto), bus per brangus malonumas, tiek man, tiek visiems jums.
Placiau apie Mexico's autoparka.
Karaliauja VW, amerikoniski atumobiliai ir Nissan. Populiariausias modelis yra VW Beetle (tas senas).
Paciam Mexico mieste ju turbut 75 proc. is visu automobiliu. Taip pat labai daug yra VW Pointer (kazkas panasaus i istempta kokiu 1999 gamybos Opel Corsa). Kas be ko, antroj vietoj ten yra visureigiai. Prisiziurejau iki gyvenimo galo manau ju. Kas del europietisku automobiliu, tai Paciam Mexice labai daug Peugeot 206 ir 307. Taip pat nemazai Renault Thalia (kuris ten gavo Nissan gamintojo zenkla ir kazkoki pavadinima), bei Opel Corsa (gamintojo zenklas Chevrolet). Mazesniuose miesteliuose uztektinai prisiziurejau senu old-school car'u. Buick, Cadillac, Linkoln ir t.t. Teko pamatyt ir tokiu retenybiu, kaip 1971 Ford Mustang Mach-1 keleta (foto zemiau). Alfu, kaip minejau, maciau tik 4. Du Fiat, bet labai senus (foto zemiau).
Labai sudomino auto eismas Mexico'je. Vaziuoji bet kaip, bet vaziuoji tvarkingai, turbut tiksliausiai apibudinciau. Avariju matem tik 4 ir tai labai menkos. Posukiuose yra iki 8 laipsniu nuolydis (panasiai, kaip Nascar lenktynese). Mexice kamsciu nematem. 24 mln. zmoniu, o kamsciu ner. Klausimas kyla kodel? Ogi todel, kad prie kiekvienos didesnes sankryzos buna po 4-8 policininkus. Raudona ar zalia, bet eisma reguliuoja jie dazniausiai, sviesoforai nesvarbu. Reiktu musiskiams mentams pasimokint is ju. Toliau. Policija arba tiksliau FED'ai TAXI ir autobusu nestabdo. Mes patys Cancun'e kelis kartus naudojomes TAXI paslaugomis, tai 40 km/h greitis mieste, o TAXI vaziuoja 70/110/140, bet vaziuoja tvarkingai ir mandagiai. Taksometru nerasta. Kiek sutari, tiek moki. Paciam Cancun'e galima moket Doleriais, Pesais, Eurais. Sunkvezimiu vairuotojai labai mandagus. Pamate, kad atvaziuoja autobusas, i kelkrasti pasitrauke ir praleidzia. Idomi tik padekojimo sistema: pas mus ijungiamas avarinis, o ten du kartus trumpai papypsina. FED'ai stabdo tik didesnius sunkvezimius, ar nuosavus automobilius ne del greicio virsyjimo ar pns. bet del itarimo vezant narkotikus ar kontrabanda. Jei jau sustabde, tai geriau jau nieko masinoj nebutu, nes eina ne su sunimis, bet su skaneriais arba svelniai tariant "isvalo" automobili vos ne nuogai. Tokie automobilizmo ypatumai uz Atlanto. Galima butu pasakoti keleta puslapiu, bet vistiek ne puses nesurasyciau. Pridedu keleta idomesniu foto su aprasymais.
Su tokiais TAXI "skraidem"...
Stai tokius Fiat kelis kartus pavyko uzmatyt.
Ford Mustang Mach-1
Izymioji Maju piramide-kalendorius (Chichen-Itza vietove).
Net nezinau kaip tiksliai pavadint. Esme, kad VW Beetle, ten zinomas, kaip "BUG" (prasme ta pati).
Manau siam kartui tiek. Daugiau, manau gyvai parodysiu per meetus.