Autorius Tema: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]  (Skaityta 88588 kartus)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #190 Įrašytas: 2010-08-13 16:32 »
o daug reikalu pastatyti Brembus ant 1,8 arba 2,0? :)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #191 Įrašytas: 2010-08-13 16:38 »
Pirmas klausimas kam ant 1.8 ar 2.0 statyti tuos brembo? Suprasciau dar ant 2.5 V6 ar 3.0 V6, arba jau kur eina standartas brembo tai 3.2 V6

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #192 Įrašytas: 2010-08-13 22:32 »
o daug reikalu pastatyti Brembus ant 1,8 arba 2,0? :)

 Daug. Reik pirmiausiai susirasti suportus, kurie tikrai ne grasius kainuos. Toliau diskai. Vienetas apie 250 Lt kainuoja. Toliau kaladeles irgi apie 150 Lt kainuoja komplektas, jei ne daugiau. Bet svarbiausia, kad reik keisti stebule rato ir gal net guolius. Zodziu islaidu begale ir pavargti nemazai reik.

 Plius kaip Justas paminejo, tai ant 1.8 ar 2.0 nelabai ju reik, nors as labai gundziausi, kai baroone savo pardavinejo nuo gtv 3.0 V6 uz labai padoria kaina.

 Bet kada nors pasistatysiu ir tuos. TS'as amzinai nelaikys. O kai sueis, si masina pasidarys i track day su 3.0 V6 ir visais tam varikliui priklausanciais navarotais. :) Bet tai bus geriausiu atveju po 2-4 metu. :) Taip sakant tolimi planai. ;)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #193 Įrašytas: 2010-08-20 15:28 »
Stebules tai tikrai nereik keisti, uztenka pasidaryti "perejimus", metaline plokstele pritvirtinta prie senosios stebules, o joje skyles naujiems suportams.
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #194 Įrašytas: 2010-08-20 22:40 »
Stebules tai tikrai nereik keisti, uztenka pasidaryti "perejimus", metaline plokstele pritvirtinta prie senosios stebules, o joje skyles naujiems suportams.

 Na jei nesinori isleist daug pinigu ir viska padaryt graziai pagal automobilio konfiguracija, tai galima ir taip. Siaip, tai viskas imanoma, bet kaip bebutu, tai vistiek kainuoja perdarymas nemazai... :) I paprasta 1.8 ar 2.0 varianta neapsimoka det. Jei det, tai i V6 modifikacijas ir paskutines kartos dyzelius, kur galios nemazai... :) Na bet tai tik mano nuomone. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #195 Įrašytas: 2010-08-21 14:25 »
Apsimoka is 1.8 i 2.5 stabdzius pasikeisti, pas 1.8 priekyje diskai net neventiliuojami randami ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #196 Įrašytas: 2010-08-21 15:02 »
Apsimoka is 1.8 i 2.5 stabdzius pasikeisti, pas 1.8 priekyje diskai net neventiliuojami randami ;)

 Cia kai extrymo nori, tai galima keisti... ;D ;D
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #197 Įrašytas: 2010-08-21 16:19 »
Patikek, kad 1.8 T.S. stabdziai apgailetini, teko Quadriko 156 vairuoti, ten buvo neventiliuojami, tai net neisivaizdavau, kad dar gali buti tokiu metu automobiliuose tokie silpni stabdziai...

Tad keisciau iskart i 2.0 arba 2.5 :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #198 Įrašytas: 2010-08-21 22:22 »
Patikek, kad 1.8 T.S. stabdziai apgailetini, teko Quadriko 156 vairuoti, ten buvo neventiliuojami, tai net neisivaizdavau, kad dar gali buti tokiu metu automobiliuose tokie silpni stabdziai...

Tad keisciau iskart i 2.0 arba 2.5 :)

 Ne taip paskaiciau pries tai. Pasirode, kad is 1.8 ideti stabdzius i 2.5. :o ;D  

 Na nesvarbu. Matyt pavarges skaiciau ir rasiau. ;)

 As butent taip ir padariau, kaip tu sakai. Sudejau priekinius stabdzius dabar nuo 2.0 TS, o jie yra tokie patys kaip ir 2.5 V6 modelyje. ;) Del 1.8 stabdziu apgailetiskumo, tai ta labai pajauciau pirma karta, kai autostradoj nuokalnej stabdziau nuo 150 kazkur iki 80 ties Ziezmariais pries keleta metu. Greit pradedavo kaisti, tada pradedavo drebet ir tekdavo kuriam laikui paleisti laisvai riedet ir vel toliau stabdyt. O dar labiau ju NEefektyvumas pasijaute per TrackDay Kacergineje. Labai anksti tekdavo stabdyt ir ganetinai nenoriai stodavo kai reikdavo. ;) Tikiuosi, kad su dabartiniais bus kur kas geriau. :)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Atsakymas #199 Įrašytas: 2010-08-21 23:25 »
Pas mane 75 alfoje buvo neventiliuojami, tai stabdymas tragiskas buvo, nors visa sistema funkcionavo gerai, jei staigiai nuo 120km/h sustabdyti tai jau buvo rizikinga, todel su ja daugiau spausti kur gali tekti staigiai stabdyti geriau nereikejo.