Autorius Tema: AR 156 3.0 V6  (Skaityta 14654 kartus)

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 156 3.0 V6
« Įrašytas: 2008-02-23 15:10 »
Taiva. Zazas vietoj 2.5 V6 idejo man 3.0 V6, buvau zeuriai patenkintas, nes trauka akivaizdziai skyresi, ka pravesdavau, sakydavo: ta masina skrenda, o ne vaziuoja  :star:...siaip dar ka patobulinom, tai: istatytas sportinis K&N filtras i standartine vieta, ispajutas katalizatorius, buvo luptos galvos, pritrinti voztuvai, nu zodziu padaryta viskas kaip ir gerai, nes dare geriausias alfu meistras :du:. Bet siandien zeuriai teko nusivilti, kai Vimotoj prasuko ant galios stenduko, teparode tik 201AG ir 252Nm. Kai gamintojai deklaruoja 224 AG ir 295Nm. Aisku galima sakyt, cia nenaujas mataras ir t.t....Bet noriu paklaust gal yra ismananciu apie tai? Gal stendas kazkaip kitaip viska matuoja( tipo cia realus galingumas, trintis ir kt), o gamykoj, tai jie tipo skaiciuoja teoriskai, pagal formules, ar as cia grybauju? Ar gali but tox variantas, kad kuro siurblys nesukelia tinkamu atmosferu, nes jis tai liko nuo 2.5L, gal reikalingas galingesnis? Ar reikia ieskot kazkokiu kitu galu? Nu zodziu, jei kas nors turi ka nors protingo pasakyt sia tema-lauksiu ziniu. Ir laukiu 1ienio-leksiu su specu (ZAZA) pasitart.
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2008-02-23 15:19 »
va
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2008-02-23 17:39 »
Na draugelis suko savo mazda rx8 groundzero, arkliu minusas 36ag ir 58nm, nuvare i VGTU prasukti, 24ag praradimas 32nm, VGTU zmones paaiskino, kad cia i ratus, o gamintojai skaiciuoja tipo i smagrati kokia galia ateina... kiek pazystamu ant stendo suko, niekad nerode daugiau nei deklaruojama, o visalaika praradima arkliu ir sukimo momenta... tuo labiau arkliai vaziuojant ir sukant ant stendo neatitiks, nes oro salygos keiciasi, t.y. oro paemimas, ausinimas ir t.t. inercines jegos bla bla :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Malūnsparnis

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1083
  • Karma: +17/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2008-02-23 17:46 »
Na draugelis suko savo mazda rx8 groundzero, arkliu minusas 36ag ir 58nm, nuvare i VGTU prasukti, 24ag praradimas 32nm, VGTU zmones paaiskino, kad cia i ratus, o gamintojai skaiciuoja tipo i smagrati kokia galia ateina... kiek pazystamu ant stendo suko, niekad nerode daugiau nei deklaruojama, o visalaika praradima arkliu ir sukimo momenta... tuo labiau arkliai vaziuojant ir sukant ant stendo neatitiks, nes oro salygos keiciasi, t.y. oro paemimas, ausinimas ir t.t. inercines jegos bla bla :D
Tai ir man buvo noras pasitikrinti tas ag, bet dabar manau neverta, kam čia įdomu atsidurti prieš sumažėjusių aklių skaičių. Realybė yra tokia ir tiek. Kiek yra, pakaks ir esamų.
AR 159SW 2,4 JTDm Rosso red
Alfa è una macchina per la gente forte di spirito e debole di testa

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2008-02-23 18:09 »
Siaip siandien ziurejau sena "5-os pavaros" serija... Ten bande tris automobilius (Reno Clio, VW Golf5 GTI ir Subaro Impreza WRX STI) ir tris rusis benzino (besvinio (tipo E95) paskui dar kazkokio ir 98)... Apie Reno nieko nekalbesiu,nes pokyciu jokiu nebuvo... Bet va VW ir Subaru pokyciu buvo,kai uzpyle po 95 98 benzo... VW galia (AG) padidejo 5 AG,o Subaru net 18... Taigi gali but,kad kuro oktaninis skaicius,tam tikriems varikliams duoda ar atima tam tikra dali galios... Tarp kitko reiketu paminet,kad jie naudojo labai idomius irenginius... Tikrino ne atn DYNO stendo,o nueme ratus pritvirtino tokias kaip ir dezutes,kuriu pagalba + kompiuterio jie galejo reguliuot ir oro salygas... Labai idomus eksperimentas buvo... 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2008-02-23 19:26 »
...tai gal man jau jaustis ramiam  ::)
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2008-02-23 21:19 »
manau gali jaustis ramus :)
na kiek teko girdet is kitu, kur daresi dyno skirtingose vietose su ta pacia masina, visur parodymai skiriasi. maziausiai is visu stendu rodo butent vimota stendas. ten gal jis senokai kalibruotas ar derintas, tai gan didele paklaida rodo. realiausias variantas pamatyti kazkokius realius skaicius, tai daryti "pries ir po". tada matai realius pokycius, o tiesiog atvaziuot paziuret kiek like, nera laba tikslinga. nebent kas nors 100 % garantuotu, kad daroma lygiai taip pat kaip gimitojas daro, tada gal..

ps del vimota stendo sakau tiek, kiek is kitu girdejau, tad uz ju zodzius 100 % neatsakau ;) ka pats esu mataves pas vimota i standarta pataikiau, bet pas mane ecu programintas buvo ir plius oro slangas prakiures reikalus sugadino..  :D

 
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2008-02-24 11:01 »
...tai gal man jau jaustis ramiam  ::)
tai jei jauciamas traukos padidejimas, tai belieka pavasari nuvaziuot ir pasimatuot sekundes...nes esme turbut ne momentas ir galia, o kaip pavyks juos isnaudoti ir suvaldyti...

mAzas

  • Svečias
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2008-02-24 13:49 »
Na draugelis suko savo mazda rx8 groundzero, arkliu minusas 36ag ir 58nm, nuvare i VGTU prasukti, 24ag praradimas 32nm, VGTU zmones paaiskino, kad cia i ratus, o gamintojai skaiciuoja tipo i smagrati kokia galia ateina... kiek pazystamu ant stendo suko, niekad nerode daugiau nei deklaruojama, o visalaika praradima arkliu ir sukimo momenta... tuo labiau arkliai vaziuojant ir sukant ant stendo neatitiks, nes oro salygos keiciasi, t.y. oro paemimas, ausinimas ir t.t. inercines jegos bla bla :D

O kur cia VGTU galima prasukt?? ::)

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2008-02-24 14:52 »
...tai gal man jau jaustis ramiam  ::)
tai jei jauciamas traukos padidejimas, tai belieka pavasari nuvaziuot ir pasimatuot sekundes...nes esme turbut ne momentas ir galia, o kaip pavyks juos isnaudoti ir suvaldyti...
faktas!!!
kai buvau jaunas ir turejau 2.5 V6-nedrisdavau...dabar turedamas 3.0 V6 jauciuosi subrendes siam reikalui :star:
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5