Autorius Tema: AR 156 3.0 V6  (Skaityta 14596 kartus)

VALIUX

  • Svečias
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2008-02-24 22:03 »
kad idejus 3l standarta vietoj 2,5 standarto stebuklu neturejo buti tai ir taip turetu buti aishku, nes ju ir deklaruojamu ag nera l didelis skirtumas.. + ar visi mazgai kurie eina su 3l pakeisti ar tik sukeistas vietom? Ar tikrai neikas nesiskiria, pvz, kompiuteris, greiciu deze, sankaba, generatorius, kuro siurblys, ragiatoriai ir matuokles ir tt.. gal butent del to prarandami tie ag?  + 3l motoras speju ir sunkesnis dar?.

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2008-02-24 22:09 »
ogi nervintis del to, kad piz..kai kurie turi auto ir deklaruoja parametrus virs 220 ag ir geresnius sukimo momentus neknistu proto...Ir kai pats, investuodamas ne 1 ir ne 2 tukstancius litu i si reikala, tikiesi bent jau gamykliniu parametru, o pamatai gerokai mazesnius.... Buna zmones sako: nusipirkau detale uz 134 lt, meistram sumokejau 50lt uz pakeitima ir visvien liga nedingo, ir keikiasi, kad alfos shudas ir t.t ...Tai manau as turiu teise nervintis, mm?

Neturi teises nervintis ir keikti uz atliktus darbus, nes matuota galia su paklaidom, jei jau priinvestaves tiek, vaziuok i italija ir matuokis gamykloje uz dar keliasdesimt tukstanteliu... jei jau savo savimeile nori patenkinti, nepyk, bet man tavo zodziai visiskai neracionalus, kai pamatuota galia tik ant vieno stendo, pasitikrink ant visu stendu tada cia kazkokias pretenzijas kelk, paklausk vimotos ar jie turi sertifikata metereologijos tarnybos, kad ju aparatas sukalibruotas ir be paklaidu...

Imetu identisko variklio dyno, tik, kad automobilis GTV

Pirmas testas be chipo

Antras testas su chipu

Kaip matome chipas net pablogino situacija ir abu matavimai neatitiko gamintojo deklaruojamu ag ir dar karta pakartosiu, kiek pazistamu suko savo mitsus evo arba subaru sti, nei vienas gamintojo ag neprisuko ant lietuvisku stendu... taspats matosi ir su uzsienietiskais :)

mane cia vis ne taip supranta.
As tikrai neturiu ne menkiausios pretenzijos uz atliktus darbus, dedant varikli. Atvirksciai-jauciu tik padeka uz konsultacijas, darbus ir t.t.
As nusivyliau parodymais. Su dyno stendu susipazinau tik 1ma kart, uztai ir klausiu CIA jusu nuomones. Paskaityk 1ma klausima! Cia ir yra klausiama del kokiu priezasciu galejo but tokie parodymai? (del pacio stendo paklaidu, del pacio mataro amziaus ar dar kt.).
Kaip matau, eilini kart-neverta klaust "alfaklube", nes kiekwienas prakosia per savo prizme ir randa mano nore vaziuot greiciau: savimeile, permaza investuota pinigu kieki , meistru keikima, netinkama varikli( turbo vs. atmosferke), permazai dyno stendu, neracionaluma, GAL KAS DAR KOKIU MANO BUDO YPATYBIU IS SIO KLAUSIMO PASTEBEJOTE(siuskite el. pastu)? Aciu uz neisdildomus ispudzius, skaitant alfieciu nuomone. Aciu uz issakytas nuomones.
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2008-02-24 22:14 »
Ner uz ka, laukiame vilniuje ant gz stendo :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2008-02-24 22:17 »
kad idejus 3l standarta vietoj 2,5 standarto stebuklu neturejo buti tai ir taip turetu buti aishku, nes ju ir deklaruojamu ag nera l didelis skirtumas.. + ar visi mazgai kurie eina su 3l pakeisti ar tik sukeistas vietom? Ar tikrai neikas nesiskiria, pvz, kompiuteris, greiciu deze, sankaba, generatorius, kuro siurblys, ragiatoriai ir matuokles ir tt.. gal butent del to prarandami tie ag?  + 3l motoras speju ir sunkesnis dar?.
Jau minejau-gal stebuklo ir nebuvo, bet jautesi tai aiskiai, kad kur kas dinamiskiau vaziuoja auto. Pakeista su varikliu ir kompas, purkstukai, greiciu deze tokia pati, radiatoriai be abejo kitokie, nes modeliai skiriasi( 156 ir 166), del svorio tai tikrai ant stendo neatsispindi. Va del ko abejoju, tai del kuro siurblio, bijau kad gal neuztenka spaudimo. O deklaruojamas galios skirtumas : 140 kw ir 165kw (manau ner labai mazas).
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2008-02-24 22:22 »
zmogui pikta kad sudejo kokius 4klt i variklio keitima, o padidejo tik 10ag  ;D nes buvo 2,5v6 191ag
tai geriau reikejo tuos pinigus investuoti i orginalu 2,5 arba deti turbina :alaus:

Na matai jis nesuko ant vimotos stendo 2.5, ten jauciu butu lkoki 170ag parode, tai dabar butu ramus :D

Na jei as daryciaus tokia nesamone, kad ag islauzt su minimum islaidom, tai imciau sena gera 2.0 V6 Turbo varikli, tada jau ten burti gali iki nukritimo, tik kas is to kai blokiruotes ner :D vienas ratas velsis ant asfalto :D
is tokio pasisakymo manau pas pati BRERA...nu bent jau 159-a... Tai koks ten pas pati modelis sakei???
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2008-02-24 23:32 »
zmogui pikta kad sudejo kokius 4klt i variklio keitima, o padidejo tik 10ag  ;D nes buvo 2,5v6 191ag
tai geriau reikejo tuos pinigus investuoti i orginalu 2,5 arba deti turbina :alaus:

Na matai jis nesuko ant vimotos stendo 2.5, ten jauciu butu lkoki 170ag parode, tai dabar butu ramus :D

Na jei as daryciaus tokia nesamone, kad ag islauzt su minimum islaidom, tai imciau sena gera 2.0 V6 Turbo varikli, tada jau ten burti gali iki nukritimo, tik kas is to kai blokiruotes ner :D vienas ratas velsis ant asfalto :D
is tokio pasisakymo manau pas pati BRERA...nu bent jau 159-a... Tai koks ten pas pati modelis sakei???

Ner finansu tokiom gerybem, tai tik GTV :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs cuore sportivo

  • Klubo narys
  • Lankytojas
  • *****
  • Įrašai: 272
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2008-03-17 23:42 »
Normaliai cia viskas yra.
Stendas rodo galia ratuose t.y. su nuostoliais, kurie atsiranda transmisijoje ir t.t.
O gamintojas raso grynus parametrus t.y. "ant smagracio" ...
Buvo:alfa 155 V6 rosso 
alfa 75 V6 america
alfa 156 ts
Dabar: alfa 156 SW 2,4 20v
alfa GTV V6 24v

egonomija

  • Svečias
Ats: AR 156 3.0 V6
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2008-03-23 14:04 »
tai kad negalima to vadinti paklaida!. paklaida bus kokie 3-4 hp. visa kita, kaip kolega ir minejo,- prarasta galia, bekeliaujanti i ratus:)
chill. viskas ok cia.
as tik nevisai supratau pirmame poste issireiskimo "portinti voztuvai" ... nu kanalai gal, ka?  :)