Kiek suprantu 3.2 JTS alfose yra Holden LY7 3.6 L modifikuotas variklis, tai jis dirba kitokiu principu nei 2.2 JTS, tai manau turetu tikti paprastos taskines dujos siam varikliui...
Holdenas net is gamyklos su dujomis sio variklio variacijas leido.
manyti galima daug ką.
atrodo net toks nepatikimas šaltinis kaip wiki vis dar dirba tai prieš rašant galima ir tenai akį užmesti.
vienintelis paprastas benzas kol kas yra 1.8, visi 1.9, 2.2 ir 3.2 - tiesioginis įpurškimas. ant 3.2 iš GM likes tik blokas ir tai dar klausimas ar Alfa ano nemodifikavo pagal savo poreikius. visą kitą Alfa padarė pagal save - galvos su išmetimu/įsiurbimo fazių variatoriais (čia turbūt vienas tokiu įdomesniu dalyku ant to motoro ir jo valinimas), tiuninimas pagal savo galios poreikius, ekonomiškumą ir net išmetimo garsą.
dabar kad į tokius motorus įdėti dujas visų pirmą! reik turėti vietos kur sudėlioti purkštukus - pvz. keli VAG'o FSI/TFSI motorai neturi vietos ir dujų nesudėsi. antras dalykas - tokios dujos tai ne mums priimtinos visiems - jomis motoras dirba tiek su dujom tiek su benzu vienu metu ir mieste ekonomijos ten nėra jau labai daug. trečia - įrangos kaina.
Tai tiesioginis ipurskimas ir pas senesnes alfas, bet tai nieko nekeicia sis pasakymas...
Faziu variatorius irgi dujoms netures itakos...
Tai duodi suprasti, kad benzino purkstukas stovi cilindre kaip FSI varikliuose ir ji reik ausinti? Tada sutinku.