Autorius Tema: Stabdziu skyscio keitimas  (Skaityta 4185 kartus)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Stabdziu skyscio keitimas
« Įrašytas: 2007-08-17 13:23 »
Hau!

Kaip atliekama mineta procedura? Isleidziu sena skysti per kuri nors nuorinimo varzta. Sistema prisigaudo oro, pripilu nauja skysti, maigau pedala kol svarus skystis pradeda begti per ta pati nuorinimo varzta, maigau kol sukieteja pedalas ir nebera oro sistemoje.
Na kaip ir viskas aisku,bet...
...o sankabos netycia nuorint nereikia? Juk ji irgi prikabinta ant tos pacios sistemos?Ir jei reikia - kur kas kaip kada?

Sirdingai dekavoju uz atsakymus ;)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Alfaman

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 733
  • Karma: +19/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Stabdziu skyscio keitimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2007-08-17 14:07 »
Nevisai taip. Stabdziu skystis periodiskai keiciamas del to, kad yra hidroskopiskas, todel reikia pakeisti ji visa. Todel reikia atsukti visus orinimo taskus. Ant ju uzmauti skaidrias slangutes, tam, kad matytusi atspalvis. Kai tik bakelis beveik istusteja, reikia uzpildyti ji nauju skysciu. Ir stebeti istekanti skysti, kada prades begti naujas, skaidrus. Nes senas skystis buna pakankamai gelsvas.
O sankaba del to neuzsiorina, bet rekomenduociau tuo paciu pakeisti ir ten esanti.
156 SW jtdm 16v

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: Stabdziu skyscio keitimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2007-08-17 14:13 »
o sankaba atskirai nenusiorina? Ta prasme ar ji turi atskira nuorinimo (ir skiscio nuleidimo) voztuva?
Ir dar - ar reikia isleisti skysti is galinio stabdziu reguliatoriais ar jis nusileis savaime kartu su galiniai stabdziais?
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Alfaman

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 733
  • Karma: +19/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Stabdziu skyscio keitimas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2007-08-17 14:20 »
Sankaba turi atskira isleidimo varzta. Jis yra darbiniam cilindre (kur prie pavaru dezes).
O reguliatorius nuleidimo varzto neturi.
156 SW jtdm 16v

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: Stabdziu skyscio keitimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2007-08-17 14:36 »
Zinosiu.
Aciu labai ;)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Alfaman

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 733
  • Karma: +19/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Stabdziu skyscio keitimas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2007-08-17 14:44 »
Prasom, kad tik machytu ;)
156 SW jtdm 16v