nu matai, tu čia kaip inžinierius-statybininkas gudriai parašei. gal kilff tiesiog labai atsilošęs važinėja. arba sėdi toj pačioj padėtį kaip ir prieš trumpinimą. tarkim esant standartiniam svirties ilgiui ir ranką ištiesus perjungti pavarą, ranka su kūnu sudaro 90 laipsnių kampą (čia teorinis pvz). sutumpinus svirtį ir bandant perjungti pavarą kampas tarp rankos ir kūno sumažėja kažkiek laipsnių, atitinkamai sumažėja rankos projekcija, ko pasekoje rankos ilgio (buvusios projektcijos), kuris buvo tinkamas 90 laipsnių kampui jau neužtenka. nu kažkaip taip. čia žiūrint i šitą reikalą iš trikampių perspektyvos
nzn, kaip orginalas atrodytu, nes anoj auto labai greitai atnaujinau ta nutrinta rankena, o sioj jau buvo sutrumpintas ir dar daugiau, galbut, nei 3cm. o del trumpumo, gal ne arciau galetu buti, o auksciau. Del to, kad man ji kiek per zemai, tai ir sunkiau begius pasiekti. Kol buvo ilgesne, buvo ir aukstesne. Ranka per trumpa. Labai atsiloses nevazineju, bet jei pritraukiu sedyne, tada neislipu, o kaskart isedus reguliuotis nenoriu. Istiesus ranka toli grazu iki 90 laipsniu, jungiant 1-3-5 begius, nors reikes paziureti atidziau.