Autorius Tema: Skysciai  (Skaityta 2744 kartus)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Skysciai
« Įrašytas: 2007-08-02 09:39 »
Klausimas nr 1: kokios specifikacijos antifryzas pilamas i musu dj gerbiamus boxeriukus? :) G-12 sueis?

Klausimas nr 2: kaip pakeist vairo tiprintuvo skysti ir kiek jo telpa? Tiesiog su kokiu svirkstu issiurbt pro rezeruara sukinejant vaira ar yra koks kitas budas?

P.S. nutariau pasikeist visus esamus skyscius nes dar nuo pirkimo neaisku koks ten marmalas pripiltas buvo :) viena ka keiciau tai tik tepalus, kuriuos jau dabar vel greitu laiku keisiu.

Aciu uz skubius ir protingus atsakymus ;)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Escudo

  • Svečias
Ats: Skysciai
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2007-08-06 00:14 »
na as antifryza tai buvau supyles jau paruosta (pagal aprasymus laiko iki -35). ziema kai buvo didieji salciai tai neuzsalo. na dabar po remonto pilsiu koncentrata praskiesta, firmos ten neatsimenu.
vairo stiprintuvo skysti gali isleist per vairo kolonele, ten yra du varztai tokie. viena kart ten pramuse tarpine tai jis beveik pilnai isbega lauk is sistemos (gal yar ir kokiu paprastesniu budu ji is ten isleist). siaip kai truko dapyliau to vairo stiprintuvo sksycio raudono ir nebuvo niekad jokiu bedu.
tepala naudoju TOTAL 10w40. esu patenkintas ir jokiu bedu su juo nekilo kolkas.
nesu tikras kiek mano naudojami skysciai yra gerai, taciau niekad neturejau jokiu bedu.
p.s norint pilna isleist ausinimo skysti ant variklio bloko vienoj ir kitoj pusej yra varztai centre, atrodo 17 ar 19. nes numovus slanga nelabai jis ten visas isbega  :)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: Skysciai
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2007-08-06 01:09 »
taip, antifryzui isleist yra du 17 varztai :) isleidau, praploviau ir supyliau G-12 specifikacijas atitinkanti antifryza (manau pagal msu variklio metalu sudeti jis kogero labiausiai tinkamas).

Del vairo stiprintuvo skyscio - gerai kad dapylei raudona. Nes dazniausiai raudonai dazomas sintetinis, o zaliai mineralinis. I musu alfas draudziama pilti mineralini skysti, nes musiskes dirba tik ant sintetinio arba dar kitaip automatiniu pavaru deziu tepalo Dextron :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.