Autorius Tema: V etapas. Info...  (Skaityta 8156 kartus)

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
V etapas. Info...
« Įrašytas: 2007-03-13 09:01 »
Sveikinu prizininkus dalyvi, Aurima ir Alfaman! Ipatingi sveikinimai Aurimui, sugebejusiam is 18 vietos pakilti iki prizininku  ;) Taip pat sveikinimai visiems, nepabugusiems darganoto oro ir atsibasciusiems i kartodroma  8)
Priede rasite kvalifikacijos rezultatus, greiciausia rata lenktynese, V etapo rezultatus bei suvestine.
Smulkiau lenktynes galite pasianalizuoti siuo adresu http://www.mylaps.com/results/showevents.jsp?nrows=30&st=2&sport=1
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Tiny_Dime

  • Svečias
Ats: V etapas. Info...
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2007-03-13 20:34 »
Labai geros lenktynes. Laukiam kitu etapu  :)

Tiny_Dime

  • Svečias
Ats: V etapas. Info...
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2007-03-13 20:55 »
Lenktynese isbandzius praktiskai visus kartus ir paanalizavus laikus, galima teigti, kad su visais kartais galima vaziuoti greitai (didziausias skirtumas tarp mano greiciausiu ratu yra ~0.5 s.).

Vienuose kartuose labiau jauciamas understeer'as, kituose oversteer'as (matomai kreivas karto ratas gale arba priekyje  ;) ), bet akseleruojasi matomai vienodai :)



Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: V etapas. Info...
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2007-03-13 21:03 »
Lenktynese isbandzius praktiskai visus kartus ir paanalizavus laikus, galima teigti, kad su visais kartais galima vaziuoti greitai (didziausias skirtumas tarp mano greiciausiu ratu yra ~0.5 s.).

Vienuose kartuose labiau jauciamas understeer'as, kituose oversteer'as (matomai kreivas karto ratas gale arba priekyje  ;) ), bet akseleruojasi matomai vienodai :)




Jo, bet butu gerai zinot, kas chia kalba :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Tiny_Dime

  • Svečias
Ats: V etapas. Info...
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2007-03-13 21:12 »
Tiny-Dime > Aurimas.

Neprisijungęs quadrifoglio

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 874
  • Karma: +29/-2
  • HOJ 619
    • Žiūrėti profilį
Ats: V etapas. Info...
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2007-03-13 22:40 »
O dar nieo pries butu suzinoti kodel jis taip gerai vaziuoja. ???
Alfa Romeo Giulietta '10 1,4 Turbo, 125kW

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: V etapas. Info...
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2007-03-13 22:46 »
O dar nieo pries butu suzinoti kodel jis taip gerai vaziuoja. ???

Kaip Zhalias pasakytu, greicio blynu priede :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: V etapas. Info...
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2007-03-13 23:21 »
Nelabai suprantu, kaip tokios pat konstrukcijos kartai gali tureti skirtinga subalansavima - understeer'a arba oversteer'a. Maniskis Nr. 2 turejo superoversteer'a, blin, dar neteko taip kariauti su kartu, panagrinejus vaziavimus, vaizdelis panasus - 4-5 vieta. Gal Arunas (quadri...) ka pasakys, ar Girius?
Vaizdas toks - iseini is staigaus posukio vidine greito posukio puse, akseleruojiesi, kartas slysta i isore, o besivejantis lenkia vidine puse, reiskia, jo ir sukibimas geresnis, ir greitis bei valdomumas didesnis... Arba starto/finiso tiesioji - ne karto nepravaziavau neslysdamas, o pvz. su 9 lyg begiais palei pat ziurovus, be jokio slystelejimo. Visu keikiama Nr. 5 pasibalnojau daugmaz per treniruote, o giriamas "antrukas" pateike siurpriza...
DUCATI 750M!

Tiny_Dime

  • Svečias
Ats: V etapas. Info...
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2007-03-14 00:18 »
Pastebejau, kad dauguma dalyviu stengdamiesi vaziuoti kaip imanoma greiciau stabdo per velai ir taip pralosia nemazai brangaus laiko. Juk svarbiausia ne greit ivaziuoti i posuki, o is jo isvaziuoti  ;)

To Cili > 9 kartingas man pasirode vienas is sunkiausiai valdomu, nes galas taip ir laukdavo progos pabegti i sona :) Galimas dalykas, kad tu siek tiek per greitai ivaziuodavai i pirma posuki, o kadangi 9 kartingas ziauriai oversteerin'o, tai tau budavo lengva sustabdyti priekio slydima.

dalyviz

  • Svečias
Ats: V etapas. Info...
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2007-03-14 09:07 »
To Cili > 9 kartingas man pasirode vienas is sunkiausiai valdomu, nes galas taip ir laukdavo progos pabegti i sona :)

man kajptik 9 vienas is stabilesniu kartu pasirode....per treniruote vaziavau berods su 5, taj tas lyg megdavo priekiu nuslyst jei pergreit uzsimanydavai y posuky ytilpt:D o 4 isvis jokiu priekaistu neturiu sykart..smagiau vaziuojancio karto sitam kartodrome dar nebuvau vairaves, gal kartais understeer'ino, bet labai greit galima buvo atkirst kokia trajektorija ir greiciu y posuky yait ir kiek stabdyt  kad priekis neslystu  ::)
« Paskutinį kartą keitė: 2007-03-14 09:13 sukūrė dalyviz »