Autorius Tema: gedimas  (Skaityta 7868 kartus)

egiduxx

  • Svečias
gedimas
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2006-12-14 20:36 »
1700lt

egiduxx

  • Svečias
gedimas
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2006-12-14 22:43 »
o kas tai?:whistle:

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
gedimas
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2006-12-14 23:44 »
gerai, del zvaklaidziu:
kai atsidarai kapota ir stovi is tos puses kur kojele,prilaikanti kapota (is vairuotojo arba dar kitaip - kaires puses), gali atsiskaiciuot cilindrus pagal eiles tvarka.
Pirmas bus tau is kitos puses, salia ventiliatoriaus,
antras salia taves, prie priekinio zibinto
trecias bus is kitos puses,salia oro filtro
ketvirtas bus salia taves prie rato.
Na kad dar paprasciau butu - 1 ir 3 yra desnej pusej, o 2 ir ketvirtas kairej.
(nu ok, nemoku aiskint, bet gal supratai)
O degimo procesas vyksta tokia tvarka: 1-3-2-4 cilindrai. Stovint is kaires, ir ziurint i skirstytuva, ir isivaizduojant kad jis kaip laikrodis, jam tikes 13h is sono yra toks dalykas, vadinamas holo davikliu. Vat tas \"ragas\", esantis prie to daviklio ir yra nuo pirmojo cilindro.O tada jungi pagal degimo eile 1-3-2-4.
Na manau turetum suprast ;)
Nzn, gal blogai paaiskinau, na bet stengiaus :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
gedimas
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2006-12-14 23:47 »
egiduxx rašė:
Citata
o kas tai?:whistle:


gamykline auto instrukcija.Ne tik vartojimo, bet ir remonto. Alfaklubo FTP yra pora.Tiesa, nuo senesniu 33, bet pagrindai panasus
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

egiduxx

  • Svečias
gedimas
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2006-12-15 00:33 »
dekui jums uz patarimus,as alfose naujokas,o zinyno neturiu,tai jai kas klausiu pas jus ko nezinosiu tikiuosi padesit:) is anksto dekoju;)

egiduxx

  • Svečias
gedimas
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2006-12-15 11:58 »
norejau paklausti,del tu babinu,jos stovi dvi,sakykim stovint masinai is priekio,viena kaireje puseje su dviem laidais,kita desineje,tai kurios puses babinoje bus pirmo cilindro laidas,ir ar jis arciau salono,ar toliau nuo salono?nes as nezinau kas tas holo daviklis:unsure:

egiduxx

  • Svečias
gedimas
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2006-12-15 12:08 »
ir dar norejau paklausti,ar gali laidai eiti tarkim is desines puses babinos(cia stovint masinai is priekio)i kaires puses cilindra?kitaip sakant kryzmintis.nes kiek prisimenu:whistle: sakykim desines babinos 2 laidai ejo i desines puses cilindrus,kaires puses 2 laidai i kairius.:wacko:

AR155

  • Svečias
gedimas
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2006-12-15 12:48 »
na jei taip buvo ir laidu ilgio pakanka tai junginek.tiesa pasakius tai nereikia zinot kuris laidas eina i katra cilindra. per puse valandos galima atsirinkti.

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
gedimas
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2006-12-15 14:19 »
siaip cia kalbejau apie masina su skirstytuvu.O kaip sprantu pas tave tas modelis su dviem babinom be skirstytuvo.Pabandysiu paieskot info apie tavo varikli, bet parasysiu tik velai vakare arba ryt is ryto, nes siandien kiek uzimtas busiu.
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

AR155

  • Svečias
gedimas
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2006-12-15 19:06 »
siap cia tas pats tik viska valdo kompas. savo AR 155 1.8 TS pats atsirinkau ir viskas normalei.aisku kelis kartus uzpyliau matora(uzsiusbiau). pas mene 2 babino po keturis.ir visi normalei veikia. diagnostika atlikau. variantu nera daug, tikimybiu teorija.B)