normaliai ten viskas tepas tam varikli, neveltui prietaisu skyde tau tepalo slegio parodymai, tai jai blogas tepimas esant zemoms apsukoms taip iseina ,kad sankryzoi sustojus turim uzgesint varikli,kadangi tepimas prastas, nesvaikit,esant dideliems sukiams yra apkraunamas variklis, todel jam reikalingas ir efektyvesnis tepimas, bet yra dar tox dalykas,kad esant dideliems sukiams tas tepalas yra jau deginamas, sutinku,kad 5 begiu vaziuot 60 kaip ir nesamone, bet jai ilga tiesioji, jokiu kliuciu kodelgi ne? kitu atveju variklis yra jau apkraunamas ir jo kuro sanaudos vel dideja.esme tame,kad reikia vertint situacija ir pagal ja rinktis, bet paskui nerasinet tokiu temu,kad daug ryja ir t.t kaip vazinesim taip ir kura pylsim.Nusipirkes savo 164 2.0ts pirma kart lekdamas i Pnv ir atgal sugebejau sudegint pilna baka kuro, ir kas is to? paskutini kart kai vaziavau sudeginau puse, vay jums ir vairaqvimo stilius, ir tikrai manau,kad normaliam vairuotojui kuris zino ka daro svaistikliai neluzineja ir stumoklis per kapota neislenda